Ausztráliai emlékek

Nemrég újra Ausztráliára gondoltam, főleg, hogy a 10 éves érettségi osztálytalálkozón picit meg is emlékeztem róla. 8 hónapot töltöttem kint, közben egy ottani felsőfokú képzést végeztem (Pénzügy Menedzsment szakon), és emelett dolgoztam is. Próbáltam a szakmámban elhelyezkedni és rengeteg informatikai, pénzügyi állás volt hírdetve, de mivel diák voltam így nem sikerült állást szereznem. Maradt az éttermi felszolgálás és mosogatás :).

Ezt csak azért írtam le, mert azt olvastam, hogy egy felmérés szerint nagyon sok brit állampolgár is az emigrációt választja, mert Ausztráliában keresettek az informatikai szakemberek. Akiket érdekel a kivándorlás az írjon nekem vagy nézze meg ezt az oldalt.

És egy kis kedvcsináló:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bondi Beach

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Operaház

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uluru (Ayers Rock)

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr171369732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása