Melyik a jobb? 9.

CRM-mel bővített ERP vagy CRM nélküli

 

A blogon már én is írtam CRM rendszerről bejegyzést, de ezen a területen sokkal több szakmai anyag érhető el, mint ERP témában, talán ezért is blogolok többet ERP területről. A mai napig vanak olyan vállalatirányítási rendszerek (ERP), amelyeknek nem része a CRM modul. Úgy gondolom, hogy egy jól működő ERP rendszer nem működhet CRM modul vagy modulok nélkül. Ma már nem azért vesznek meg a cégek egy vállalatirányítási rendszert, mert az követi a magyarországi pénzügyi szabályokat (bár némelyik ismert rendszer még ezt sem teszi meg), hanem azért mert meg akarják tartani vevőiket, illetve elveszett vevőieket vissza akarják szerezni. Erre legalkalmasabb ha az ERP rendszerünk CRM rendszerrel van kibővítve. Így könnyen megállapítható, hogy például melyek azok az ügyfelek, akik több, mint egy éve nem vásároltak nálunk. Ha Ön ERP rendszert akar bevezetni CRM modulokkal kéri vagy anélkül? 

 

Tőlem kérték már anélkül - sajnos.

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr912310509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása