Hatékony értékesítés

Hogyan érdemes szoftvert értékesíteni? Mi legyen a fő üzenet amikor a piacra lépünk? - Ezek mindig nehéz kérdések és én sem vagyok a bölcsek köve birtokában, de több éves tapasztalattal a hátam mögött kettőt mondhatok:

  • Felejtsük el a semmitmondó (bullshit) üzeneteket.
  • Koncentráljunk az ügyfél problémájára és arra keressük a választ.

2_4.jpgKép forrása: Internet

Előző cikkemben rámutattam, hogy egy szoftver piacra vitelekor érdemes SWOT elemzést végezni. A SWOT elemzéssel megtalálhatjuk a termékünk legerősebb és leggyengébb pontjait is, ezek mellett a lehetőségekre és veszélyekre is rámutat az elemzés. Az erősségeket és lehetőségeket kihasználva érdemes értékesítési marketingbe kezdeni de a legfontosabb az, hogy az értékesítés során ne a termékünket akarjuk kiemelni az ügyfélnek, hogy az milyen szuper és jó, hanem próbáljunk rájönni az ügyfél valós problémájára és arra keressük a megoldást. Lesz olyan helyzet, amikor a rendszerünk nem ad megfelelő választ az ügyfél kérdéseire, ilyen esetben én azt javaslom szálljunk ki az értékesítésből, mert hosszú távon több kárt fog okozni a vállalkozásunknak és a termékünknek is, mint gondolnánk.

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr895187653

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása