Vállalatirányításról közvetlenül - érthetően
Facebook
Linked In
Rss

Giller Tamás

COM_6565+800.jpg

Forrás: Computerworld

Fotó: Rózsa Zsuzsanna

Kulcs-Soft

erp_blog_banner_003.png

Giller Tamás

Több, mint 10 éves szakmai tapasztalat informatikai szolgáltatások területén: ERP, CRM, egyéb vállalati szoftverek bevezetése, tanácsadása, üzemeltetése.

Pénzügyi, üzleti és informatikai tudás!

Projektmenedzsment tapasztalat, NAV, ITIL szakvizsga!

Több mint 5 év vezetői tapasztalat (CFO, IT/IS).

A Piac & Profit valamint a Computerworld szakértő partnere.

ERP - múlt, jelen, jövő

csak-könyv_2.png

ERP - past, present, future

angol_könyv_reklám.png

A könyvemről

Kulcsár Tibor (Kulcs-Soft alapítója):

"Gratulálok a könyvedhez Tamás, nagyon jó volt! Még nem olvastam olyan könyvet az ERP-ről, amely ennyire szakszerű és olvasható lenne egyben. Annyira tetszik, hogy szeretném tananyaggá tenni a Kulcs-Soft-ban. Szeretnék 20 példányt rendelni belőle a kollégáim részére."

Hetyei József (Certified Management Consultant):

"A könyv stílusa kellemes, olvasmányos, jól érthető. A könyvben összefoglalt tapasztalatok hasznosak lehetnek mind az ERP rendszereket bevezető kkv-k, mind a számukra ilyen rendszereket szállító, azokat (bevezetés során és az után) támogató vállalatok számára."

Hoffer István (abas Magyarország ügyvezetője):

"A könyv második része, amely az ERP kiválasztásról és a bevezetéshez kapcsolódó projektről ad információkat, abszolút hiánypótló a magyar piacon. Én nagyon vártam már egy ilyen kiadványra."

Juhász Zsolt (rEVOLUTION Software Kft. ügyvezetője):

„Érdekes, olvasmányos, sok helyen visszaköszönnek az általam is hangoztatott gondolatok. A könyv végén nekem egy picit sok lett a kiegészítő téma, ez egy picit elviszi a fő téma súlyát. De örülök, hogy a könyv az ERP kérdés teljes szélességét felvállalja.”

Támogathatsz

Ha szeretnéd támogatni az ERPBLOG működését, akkor most megteheted.

Köszönöm, hogy támogattál!

Facebook

www.erpblog.hu

A nevem Giller Tamás. 2003 óta foglalkozom Informatikai Szolgáltatásokkal (ERP és CRM rendszerekkel). 2003 év elején közgazdászként diplomáztam a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán majd a Summit Autó Magyarország ZRt.-nél - a Summit Solutions nevű üzletágnál - kezdtem dolgozni, saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerekkel. Két év után 2004 év végétől kezdve közel 1 évet töltöttem Ausztráliában, ahol pénzügy menedzsmentet hallgattam. 2005-től projektvezető lettem a Summit Autó Magyarországnál. 2006-tól a Karádi Rendszerháznál dolgoztam Microsoft vállalati termékekkel (Navision, CRM). 2008 és 2015 között a DLM Solutions Kft. üzletágvezetője voltam. Azóta pedig egy mezőgazdasági informatikával foglalkozó startup (Gremon Systems Zrt.) pénzügyi igazgatója vagyok. Szeretném megosztani veletek azokat a tapasztalataimat, amelyeket az informatika ezen speciális világában töltöttem, az elmúlt több mint 10 év során. Remélem a témák érdekesek lesznek és egy jó kis szakmai műhely alakul ki!

ITIL

 

Microsoft Business Solutions Specialist

specialist.png

Prezume

Elérhetőség

Ha kapcsolatba szeretnél velem lépni, mert véleményed van, meg akarsz osztani velem valamit, segítségre van szükséged, vagy van egy jó ajánlatod számomra, akkor ne habozz, írj nekem!

tamas.giller@gmail.com

ITIL összefoglaló

Search Clear

Friss topikok

Kiemelt partnerek

PP.jpg

Computerworld.gif

Partnerek

Bridge.pngdlm_1.pngk2d.png

xapt.pngkaradi_1.pngdyntell.png

kulcs.png 

ggx.png

abas.png  

2_2.png

 

  

KRONOS.jpg

 

 

weblogo.png

  

  

uj_SAP_logo.jpg

 

SymbolTechLogoNEW_240x240.png

 

llp_logo_standardcolour_clear_background.png

 

      UNIT4_logo_VT-SOFT.png

 

ifs_logo_180.png

 

TRL_logo_cegnevvel2.png

 

Tesztrovat: MiniCRM újratöltve

2013.08.16. 17:29

Egy korábbi cikkemben már foglalkoztam a MiniCRM rendszerrel. Az akkori írásomban említettem, hogy:

„A MiniCRM rendelkezik ügyfélszolgálat és projekt modullal is. Ezek az én meglátásom szerint a sales modul felépítését követik így talán ezt a részt még lehetne fejleszteni, de így is adnak némi pluszt az értékesítési folyamat támogatásán túl is.”

A MiniCRM továbbfejlesztette és folyamatosan fejleszti a rendszerét, így új funkciókkal bővült az általam említett ügyfélszolgálat modul is. Felkértek, hogy teszteljem le az új funkciókat és én szívesen tettem eleget a felkérésnek.

A megújult ügyfélszolgálat modul rendelkezik ügyfélkapu regisztrációval, de manuálisan is lehet „új hibajegyet” rögzíteni a lenti képen látható adatok megadása után:

1_26.jpg

Az ügyfélkapu lényege, hogy a MiniCRM rendszert használó cégek ügyfelei a kérdéseiket, problémáikat, panaszaikat, észrevételeiket egy erre kialakított webes ügyfélkapun bejelentkezve adhatják le a MiniCRM-el rendelkező partnercég irányába. Az ügyfélkapun belépve folyamatosan nyomon követhetik igényeik állapotát és a kommunikáció is ezen a felületen zajlik a két fél között.

Miben más ez a módszer egy webes űrlaphoz képest? A webes űrlap csak egyoldalú kommunikációt kezel, azaz az ügyfél egy webes űrlap kitöltésével elmondhatja igényét, kérdését a címzettnek, de választ már valószínűleg e-mailen vagy telefonon fog kapni. A MiniCRM rendszert használó cégekhez az igényeket egyébként nem csak ügyfélkapun, de e-mailen, telefonon és webes űrlapon keresztül is be lehet jelenteni.

A tesztelés során én egy teljesen általános hibajegyet rögzítettem (A bejelentő jelzi, hogy nem indul a rendszer). Ahogy látható egy képernyőn elég sok információt láthatunk a hibajegyről. Láthatjuk annak előzményét, éppen aktuális státuszát, amelyet tovább tudunk görgetni, amennyiben arra van szükség (delegálás). Jobb oldalt kiegészítő információkat adhatunk meg a hibajeggyel kapcsolatban, valamint a cégről is láthatjuk az elérhető információkat.

2_14.jpg

Miután foglalkoztunk a bejelentéssel természetesen több dolog is történhet, és ettől függően változhat a felelőse és a státusza is a bejelentésnek.

3_7.jpg

Új teendőt is rögzíthetünk, ami nem feltétlenül e-mail (válasz) küldés az ügyfélnek, hanem egy belső feladat is lehet.

Fontos kiemelni, amit már a cikk elején is hangsúlyoztam, hogy ügyfélkapu regisztrációval történő bejelentés esetén a MiniCRM rendszert használó személy közvetlenül a felületről üzenhet, válaszolhat az ügyfél kérdéseire. Nem kell külön e-mailt küldenie, amit majd külön csatolnia kellene az ügyintézőnek az igényhez, hogy a történetiség minden mozzanata megmaradjon. Ügyfélkapu integrációval minden egy helyen van, minden egy helyről elérhető, utólag könnyű az ügyek visszakeresése, ellenőrzése.

Ami szintén extra funkció a megújult rendszerben, hogy építhetünk automatizmusokat az ügyfélszolgálati folyamat lépéseihez ugyanúgy, mint a MiniCRM-ben általában. Például egy bizonyos státusz beállításakor automatikus üzenet a bejelentőnek.

5_2.jpg

Természetesen minden rendszerrel szemben lehet felróni hiányosságokat és kényelmetlenségeket, nincsenek tökéletes rendszerek. Ahogy egy rendszer fejlődik és egyre több funkcióval rendelkezik úgy jöhetnek elő kisebb-nagyobb problémák, mind a kezelőfelület, mind az átláthatóság, integráltság tekintetében.

De továbbra is azt gondolom, hogy a MiniCRM egy használható, ötletes és a felhasználók igényein alapuló CRM rendszer. Mindenki próbálja ki saját maga és tartsa be azokat a lépéseket, amelyeket a blogban javasolni szoktam egy rendszer kiválasztása során.

Bővebbi információért látogassatok el a www.minicrm.hu oldalra, vagy keressétek Bencze Attilát (CRM tanácsadó +36203197886) vagy Garda Katalint (CRM tanácsadó +36204293395).

Szólj hozzá!

Címkék: hírek rendszer crm érdekek

A bejegyzés trackback címe:

http://erp-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr825463893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben.

Nincsenek hozzászólások.