Vállalatirányításról közvetlenül - érthetően
Facebook
Linked In
Rss

Giller Tamás

COM_6565+800.jpg

Forrás: Computerworld

Fotó: Rózsa Zsuzsanna

Giller Tamás

Több, mint 10 éves szakmai tapasztalat informatikai szolgáltatások területén: ERP, CRM, egyéb vállalati szoftverek bevezetése, tanácsadása, üzemeltetése.

Pénzügyi, üzleti és informatikai tudás!

Projektmenedzsment tapasztalat, NAV, ITIL szakvizsga!

Több mint 5 év vezetői tapasztalat (CFO, IT/IS).

A Piac & Profit valamint a Computerworld szakértő partnere.

ERP - múlt, jelen, jövő

csak-könyv_2.png

ERP - past, present, future

angol_könyv_reklám.png

A könyvemről

Kulcsár Tibor (Kulcs-Soft alapítója):

"Gratulálok a könyvedhez Tamás, nagyon jó volt! Még nem olvastam olyan könyvet az ERP-ről, amely ennyire szakszerű és olvasható lenne egyben. Annyira tetszik, hogy szeretném tananyaggá tenni a Kulcs-Soft-ban. Szeretnék 20 példányt rendelni belőle a kollégáim részére."

Hetyei József (Certified Management Consultant):

"A könyv stílusa kellemes, olvasmányos, jól érthető. A könyvben összefoglalt tapasztalatok hasznosak lehetnek mind az ERP rendszereket bevezető kkv-k, mind a számukra ilyen rendszereket szállító, azokat (bevezetés során és az után) támogató vállalatok számára."

Hoffer István (abas Magyarország ügyvezetője):

"A könyv második része, amely az ERP kiválasztásról és a bevezetéshez kapcsolódó projektről ad információkat, abszolút hiánypótló a magyar piacon. Én nagyon vártam már egy ilyen kiadványra."

Juhász Zsolt (rEVOLUTION Software Kft. ügyvezetője):

„Érdekes, olvasmányos, sok helyen visszaköszönnek az általam is hangoztatott gondolatok. A könyv végén nekem egy picit sok lett a kiegészítő téma, ez egy picit elviszi a fő téma súlyát. De örülök, hogy a könyv az ERP kérdés teljes szélességét felvállalja.”

Támogathatsz

Ha szeretnéd támogatni az ERPBLOG működését, akkor most megteheted.

Köszönöm, hogy támogattál!

Facebook

www.erpblog.hu

A nevem Giller Tamás. 2003 óta foglalkozom Informatikai Szolgáltatásokkal (ERP és CRM rendszerekkel). 2003 év elején közgazdászként diplomáztam a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán majd a Summit Autó Magyarország ZRt.-nél - a Summit Solutions nevű üzletágnál - kezdtem dolgozni, saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerekkel. Két év után 2004 év végétől kezdve közel 1 évet töltöttem Ausztráliában, ahol pénzügy menedzsmentet hallgattam. 2005-től projektvezető lettem a Summit Autó Magyarországnál. 2006-tól a Karádi Rendszerháznál dolgoztam Microsoft vállalati termékekkel (Navision, CRM). 2008 és 2015 között a DLM Solutions Kft. üzletágvezetője voltam. Azóta pedig egy mezőgazdasági informatikával foglalkozó startup (Gremon Systems Zrt.) pénzügyi igazgatója vagyok. Szeretném megosztani veletek azokat a tapasztalataimat, amelyeket az informatika ezen speciális világában töltöttem, az elmúlt több mint 10 év során. Remélem a témák érdekesek lesznek és egy jó kis szakmai műhely alakul ki!

ITIL

 

Microsoft Business Solutions Specialist

specialist.png

Elérhetőség

Ha kapcsolatba szeretnél velem lépni, mert véleményed van, meg akarsz osztani velem valamit, segítségre van szükséged, vagy van egy jó ajánlatod számomra, akkor ne habozz, írj nekem!

tamas.giller@gmail.com

Search Clear

Friss topikok

Kiemelt partnerek

PP.jpg

Computerworld.gif

Partnerek

Bridge.pngdlm_1.pngk2d.png

xapt.pngkaradi_1.pngdyntell.png

kulcs.png 

ggx.png

abas.png  

2_2.png

 

  

KRONOS.jpg

 

 

weblogo.png

  

  

uj_SAP_logo.jpg

 

SymbolTechLogoNEW_240x240.png

 

llp_logo_standardcolour_clear_background.png

 

      UNIT4_logo_VT-SOFT.png

 

ifs_logo_180.png

 

TRL_logo_cegnevvel2.png

 

Érdekek ütközése - első rész

2009.08.03. 18:03

Mi a fontosabb egy rendszer tanácsadó, konzulens munkájában, az ügyfél érdekeinek képviselése a tanácsadó cég felé, vagy a tanácsadó cég érdekeinek képviselése az ügyfél felé?

 

Minden tanácsadó került már olyan szituációba, hogy egy ügyféllátogatás után egy fejlesztést (amit a tanácsadó is hasznosnak ítélt) leadott a fejlesztési csapatnak megvalósításra, majd a fejlesztő csapat valamilyen technikai probléma miatt nem tudta ezt megoldani. Vagy éppen meg tudja oldani, de irreálisan magas áron, és ezt a költséget a fejlesztési csapat nem akarja bevállalni. Ilyen esetben mit lehet tenni úgy, hogy mindenki elégedett legyen? Nehéz kérdés.

 

Az én véleményem szerint ennek a megoldása a tanácsadó feladata, de ahhoz, hogy hatékonyan tudja ezt megoldani némi rábeszélő késségre is szükség van, empátiára, valamit a tanácsadó cégen belüli minimális rugalmasságra.

 

Vannak olyan dolgok, amelyek egy ERP rendszertől alap szinten elvárhatóak, ilyenek a törvényi előírások. Amennyiben a rendszer valamilyen szinten nem felel meg ilyen követelményeknek, akkor a gyártó cégnek kötelessége, hogy lefejlessze az adott funkciót, bármi áron.

 

Vannak más típusú esetek, amikor az ügyfél érvelése úgy hangzik, hogy „az előző rendszer ezt tudta”, ilyen esetekben a tanácsadó feladata, hogy mérlegeljen és eldöntse, hogy valóban szükséges az új funkció, vagy inkább egy kényelmi funkció, amiről szó van. Ilyen esetekben viszont az ügyfél részéről is szükség van némi alkalmazkodó készségre. Azokkal az ügyfelekkel, akik mereven ragaszkodnak az elképzelésükhöz és nem hajlandók kompromisszumra, nagyon nehéz dolgozni, de velük is lehet.

 

És vannak olyan fejlesztési igények is, amelyeket már nem is érdemes felírni mert egyértelműen nem a válasz. Ilyenkor nagyon fontos, hogy a tanácsadó ott a helyszínen meggyőzze a felhasználót, hogy amit kér az nem megvalósítható, ezért és ezért, de mindenképpen javasolnia kell valamilyen alternatív megoldást, ami segíthet az ügyfélnek.

 

Természetesen sok nyitott kérdés van még, hogy meddig legyünk kompromisszum készek. De erről majd máskor.

 

Szólj hozzá!

Címkék: értékesítés érdekek

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr811286463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.