Vállalatirányításról közvetlenül - érthetően
Facebook
Linked In
Rss

Giller Tamás

COM_6565+800.jpg

Forrás: Computerworld

Fotó: Rózsa Zsuzsanna

Giller Tamás

Több, mint 10 éves szakmai tapasztalat informatikai szolgáltatások területén: ERP, CRM, egyéb vállalati szoftverek bevezetése, tanácsadása, üzemeltetése.

Pénzügyi, üzleti és informatikai tudás!

Projektmenedzsment tapasztalat, NAV, ITIL szakvizsga!

Több mint 5 év vezetői tapasztalat (CFO, IT/IS).

A Piac & Profit valamint a Computerworld szakértő partnere.

ERP - múlt, jelen, jövő

csak-könyv_2.png

ERP - past, present, future

angol_könyv_reklám.png

A könyvemről

Kulcsár Tibor (Kulcs-Soft alapítója):

"Gratulálok a könyvedhez Tamás, nagyon jó volt! Még nem olvastam olyan könyvet az ERP-ről, amely ennyire szakszerű és olvasható lenne egyben. Annyira tetszik, hogy szeretném tananyaggá tenni a Kulcs-Soft-ban. Szeretnék 20 példányt rendelni belőle a kollégáim részére."

Hetyei József (Certified Management Consultant):

"A könyv stílusa kellemes, olvasmányos, jól érthető. A könyvben összefoglalt tapasztalatok hasznosak lehetnek mind az ERP rendszereket bevezető kkv-k, mind a számukra ilyen rendszereket szállító, azokat (bevezetés során és az után) támogató vállalatok számára."

Hoffer István (abas Magyarország ügyvezetője):

"A könyv második része, amely az ERP kiválasztásról és a bevezetéshez kapcsolódó projektről ad információkat, abszolút hiánypótló a magyar piacon. Én nagyon vártam már egy ilyen kiadványra."

Juhász Zsolt (rEVOLUTION Software Kft. ügyvezetője):

„Érdekes, olvasmányos, sok helyen visszaköszönnek az általam is hangoztatott gondolatok. A könyv végén nekem egy picit sok lett a kiegészítő téma, ez egy picit elviszi a fő téma súlyát. De örülök, hogy a könyv az ERP kérdés teljes szélességét felvállalja.”

Támogathatsz

Ha szeretnéd támogatni az ERPBLOG működését, akkor most megteheted.

Köszönöm, hogy támogattál!

Facebook

www.erpblog.hu

A nevem Giller Tamás. 2003 óta foglalkozom Informatikai Szolgáltatásokkal (ERP és CRM rendszerekkel). 2003 év elején közgazdászként diplomáztam a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán majd a Summit Autó Magyarország ZRt.-nél - a Summit Solutions nevű üzletágnál - kezdtem dolgozni, saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerekkel. Két év után 2004 év végétől kezdve közel 1 évet töltöttem Ausztráliában, ahol pénzügy menedzsmentet hallgattam. 2005-től projektvezető lettem a Summit Autó Magyarországnál. 2006-tól a Karádi Rendszerháznál dolgoztam Microsoft vállalati termékekkel (Navision, CRM). 2008 és 2015 között a DLM Solutions Kft. üzletágvezetője voltam. Azóta pedig egy mezőgazdasági informatikával foglalkozó startup (Gremon Systems Zrt.) pénzügyi igazgatója vagyok. Szeretném megosztani veletek azokat a tapasztalataimat, amelyeket az informatika ezen speciális világában töltöttem, az elmúlt több mint 10 év során. Remélem a témák érdekesek lesznek és egy jó kis szakmai műhely alakul ki!

ITIL

 

Microsoft Business Solutions Specialist

specialist.png

Elérhetőség

Ha kapcsolatba szeretnél velem lépni, mert véleményed van, meg akarsz osztani velem valamit, segítségre van szükséged, vagy van egy jó ajánlatod számomra, akkor ne habozz, írj nekem!

tamas.giller@gmail.com

Search Clear

Friss topikok

Kiemelt partnerek

PP.jpg

Computerworld.gif

Partnerek

Bridge.pngdlm_1.pngk2d.png

xapt.pngkaradi_1.pngdyntell.png

kulcs.png 

ggx.png

abas.png  

2_2.png

 

  

KRONOS.jpg

 

 

weblogo.png

  

  

uj_SAP_logo.jpg

 

SymbolTechLogoNEW_240x240.png

 

llp_logo_standardcolour_clear_background.png

 

      UNIT4_logo_VT-SOFT.png

 

ifs_logo_180.png

 

TRL_logo_cegnevvel2.png

 

Távmunka

2009.08.13. 08:55

Sokan sokszor gondoltak már arra, hogy milyen lenne, ha nem kellene reggel bemenni, dolgozni a munkahelyre, csak ki az ágyból és át a számítógéphez és ugyanazt csinálni, mint a munkahelyen. Megvalósítható-e, és ha igen, milyen előnyei és hátrányai vannak a dolognak?

 

A legtöbb „adminisztratív” jellegű  cég, általában mindig a tulajdonos lakására kerül bejelentésre, először és a munkavégzés is ott történik kezdetben. Aztán ahogy növekszik a cég, és növekszik az emberi erőforrások száma, igény nyílik egy olyan helyre, ahol a dolgozók koncentrálódnak, ez a hely a munkahely. Manapság viszont egyre több cég dönt úgy, hogy néhány munkatársát nem kívánja bevonni a koncentráltságba, és engedélyezi az otthonról történő munkavégzést (természetesen meghatározott feltételekkel – hiszen ez egy „bizalmi állás” is egyben).

 

Otthoni munkavégzés esetén a cég természetesen mérlegeli, hogy az olcsóbb, rugalmasabb időbeosztással dolgozó munkaerő alkalmazása megéri-e neki, és egy ilyen megoldásnak van-e helye a vállalati kultúrában. Egy ilyen döntést általában szükséghelyzetben hoz meg egy vállalkozás, egy ERP szolgáltató cég pedig elég ritkán. A legtöbb vezető szereti maga körül tudni az alkalmazottait, bizonyos motivációs tényezők miatt (azaz, hogy a munka biztosan el legyen végezve). Viszont terhesség, családi problémák miatt nem biztos, hogy a vállalat el akarja veszíteni alkalmazottait, ezért lehetőséget biztosít az otthoni munkavégzésre a távmunkára. Ehhez a mai technikai viszonylatban csak egy számítógépre és internet kapcsolatra van szükség, persze nem árt egy mobiltelefon sem. Sok buktatója is lehet egy ilyen munkának, ami pont abból ered, hogy nem lehet felügyelni a munkavállalót, pontosan ezért bizalmi állás is egyben. De például egy Skype vagy egy Messenger alkalmazás segítségével kontrolálni lehet, hogy az adott munkatárs a gépe előtt ül, és remélhetőleg dolgozik, vagy éppen máshol tartózkodik. De nagyon jó lehet egy heti, kétheti beszámoltatási kötelezettség is, vagy egy CRM rendszer, amiben nyilván kell tartania a napi munkavégzését a dolgozónak. De amellett, hogy olcsóbb a munkaerő, és bizonyos szinten több várható el tőle (rugalmasabb munkaidő), egy tanácsadó cég, ezáltal kiterjesztheti működését országon belül, ha a munkavállaló nem abban a városban dolgozik (otthon), ahol a cég központja van.

 

A munkavállalónak természetesen nagyon kényelmes egy ilyen állás, hiszen rugalmas munkakörben dolgozik, illetve elismerve érzi magát, hogy rá ilyen körülmények között is szükség van. De nagy a felelősség, és a buktatók ugyanúgy érvényesek az alkalmazottra is, nemcsak a munkáltatóra. Egy idő után lehet, hogy unalmas lesz az egyedüllét, és a pizsamánk lesz a munkaruhánk is.

 

A partner cég remélhetőleg semmi hátrányt nem szenved egy ilyen konstrukcióból, sőt ha a munkatárs ugyanabban a városban dolgozik otthon, ahol a partner cég van, ez még az előnyére is válhat a cégnek, hiszen kihelyezte egyik szolgáltatását közel az ügyfélhez!

 

Nagyon sok egyéb előnye és hátránya van az otthoni munkának általában is, és ERP szolgáltató cégekre is. Ön alkalmazna otthonról dolgozó munkatársat? Ön dolgozna otthonról?

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: távmunka

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr981306513

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.