Vállalatirányításról közvetlenül - érthetően
Facebook
Linked In
Rss

Giller Tamás

COM_6565+800.jpg

Forrás: Computerworld

Fotó: Rózsa Zsuzsanna

Giller Tamás

Több, mint 10 éves szakmai tapasztalat informatikai szolgáltatások területén: ERP, CRM, egyéb vállalati szoftverek bevezetése, tanácsadása, üzemeltetése.

Pénzügyi, üzleti és informatikai tudás!

Projektmenedzsment tapasztalat, NAV, ITIL szakvizsga!

Több mint 5 év vezetői tapasztalat (CFO, IT/IS).

A Piac & Profit valamint a Computerworld szakértő partnere.

ERP - múlt, jelen, jövő

csak-könyv_2.png

ERP - past, present, future

angol_könyv_reklám.png

A könyvemről

Kulcsár Tibor (Kulcs-Soft alapítója):

"Gratulálok a könyvedhez Tamás, nagyon jó volt! Még nem olvastam olyan könyvet az ERP-ről, amely ennyire szakszerű és olvasható lenne egyben. Annyira tetszik, hogy szeretném tananyaggá tenni a Kulcs-Soft-ban. Szeretnék 20 példányt rendelni belőle a kollégáim részére."

Hetyei József (Certified Management Consultant):

"A könyv stílusa kellemes, olvasmányos, jól érthető. A könyvben összefoglalt tapasztalatok hasznosak lehetnek mind az ERP rendszereket bevezető kkv-k, mind a számukra ilyen rendszereket szállító, azokat (bevezetés során és az után) támogató vállalatok számára."

Hoffer István (abas Magyarország ügyvezetője):

"A könyv második része, amely az ERP kiválasztásról és a bevezetéshez kapcsolódó projektről ad információkat, abszolút hiánypótló a magyar piacon. Én nagyon vártam már egy ilyen kiadványra."

Juhász Zsolt (rEVOLUTION Software Kft. ügyvezetője):

„Érdekes, olvasmányos, sok helyen visszaköszönnek az általam is hangoztatott gondolatok. A könyv végén nekem egy picit sok lett a kiegészítő téma, ez egy picit elviszi a fő téma súlyát. De örülök, hogy a könyv az ERP kérdés teljes szélességét felvállalja.”

Támogathatsz

Ha szeretnéd támogatni az ERPBLOG működését, akkor most megteheted.

Köszönöm, hogy támogattál!

Facebook

www.erpblog.hu

A nevem Giller Tamás. 2003 óta foglalkozom Informatikai Szolgáltatásokkal (ERP és CRM rendszerekkel). 2003 év elején közgazdászként diplomáztam a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán majd a Summit Autó Magyarország ZRt.-nél - a Summit Solutions nevű üzletágnál - kezdtem dolgozni, saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerekkel. Két év után 2004 év végétől kezdve közel 1 évet töltöttem Ausztráliában, ahol pénzügy menedzsmentet hallgattam. 2005-től projektvezető lettem a Summit Autó Magyarországnál. 2006-tól a Karádi Rendszerháznál dolgoztam Microsoft vállalati termékekkel (Navision, CRM). 2008 és 2015 között a DLM Solutions Kft. üzletágvezetője voltam. Azóta pedig egy mezőgazdasági informatikával foglalkozó startup (Gremon Systems Zrt.) pénzügyi igazgatója vagyok. Szeretném megosztani veletek azokat a tapasztalataimat, amelyeket az informatika ezen speciális világában töltöttem, az elmúlt több mint 10 év során. Remélem a témák érdekesek lesznek és egy jó kis szakmai műhely alakul ki!

ITIL

 

Microsoft Business Solutions Specialist

specialist.png

Elérhetőség

Ha kapcsolatba szeretnél velem lépni, mert véleményed van, meg akarsz osztani velem valamit, segítségre van szükséged, vagy van egy jó ajánlatod számomra, akkor ne habozz, írj nekem!

tamas.giller@gmail.com

Search Clear

Friss topikok

Kiemelt partnerek

PP.jpg

Computerworld.gif

Partnerek

Bridge.pngdlm_1.pngk2d.png

xapt.pngkaradi_1.pngdyntell.png

kulcs.png 

ggx.png

abas.png  

2_2.png

 

  

KRONOS.jpg

 

 

weblogo.png

  

  

uj_SAP_logo.jpg

 

SymbolTechLogoNEW_240x240.png

 

llp_logo_standardcolour_clear_background.png

 

      UNIT4_logo_VT-SOFT.png

 

ifs_logo_180.png

 

TRL_logo_cegnevvel2.png

 

Melyik a jobb? 8.

2010.09.04. 10:51

Statikus vagy Dinamikus riportok

Minden ERP és CRM rendszer egyaránt fel van turbózva riportokkal, jelentésekkel. Bevallom én nem nagyon vagyok híve a fix, papíros alapú riportoknak, főleg ha a cégem tevékenységét akarnám elemzni. Hiszen ilyenkor a szoftverfejlesztő cég bizonyos keretek közé terel be, amelyek nem mindig felelnek meg az elvárásaimnak. Ezért sokkal jobban szeretem a saját szempontjaim által leválogatott adatok exportálását például Excel munkalapokba, ahol további elemzéseket tudok végezni az adatokkal. Ezeket a típusú lehetőségeket hívom én „dinamikus riportoknak”, míg egy előre definiált papíros alapú lekérdezést „statikus riportnak”.

 

Na melyik a jobb?

2 komment

Címkék: design riport crm erp vállalatirányítás melyik a jobb?

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr482270552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

openerp 2010.09.29. 19:39:07

Én a kettő kombinációját tartom jó megoldásnak. Vannak cégvezetők, akik nem akarnak, vagy nem tudnak elmerülni a szoftver használatában. Nekik általánosságban elegendő az előre megírt statikus riport. A magunkfajta (én is inkább a dinamikus lekérdezéseket híve vagyok) szokta használni a rugalmasabb, saját maga által összeállított riportot.

Sajnos a szoftverfejlesztő cégek vagy nem tudják, vagy csak egyszerűen nem akarják figyelembe venni a felhasználó igényeit.

Giller Tamás 2010.09.30. 08:53:53

"Szoftverfejlesztő cégek vagy nem tudják, vagy csak egyszerűen nem akarják figyelembe venni a felhasználó igényeit"

Ez a mondat, akár egy cikket is megérne, annyi dolgot lehetne kihozni belőle, lehet, hogy majd írok is :), de most néhány gondolat ezzel kapcsolatban.

Sajnos a szoftver piacon, tényleg megfigyelhető ilyen tendencia. Én is dolgoztam olyan céggel, cégnél, ahol az ügyfél így érezhette magát, hogy nem foglalkoznak az igényeikkel.

Ennek legtöbb oka a pénz, erről egyébként írtam egy cikket:

erp-blog.blog.hu/2009/08/27/mennyit_er_a_munkank

Tehát a "nem foglalkoznak az igényemmel" a pénzre vezethető vissza - szerintem. A szoftverfejlesztő nem akar pénzt (fejlesztési munkaórát) beleölni olyan munkába, amiért "rövid távon" nem kap pénzt. Arra nem gondol, hogy a termékfejlesztés (új riportok, exportálási lehetőségek) révén jobb szoftvere lesz, könnyebben eladható, stb. Ezt amelyik cégvezető felismeri, az befektet, és előre megy, aki nem, annak a szoftvere egyszerűen kihal a piacról.

Ez alól kivételt képezhetnek a nemzetközi szoftver disztribútorok, azaz például a magyarországi Navision szolgáltatók. Ők egy "külső" terméket értékesítenek, és amennyiben az ügyfél új fejlesztéseket kér, új riportokat, lehetőségeket, akkor ők jogosan azt mondják, hogy vettél egy terméket, rajtunk keresztül, de mi ingyen nem fejlesztünk semmit. Tehát aki nem mo.-i terméket vásárol, nincs hozzá mo.-i support (értsd fejlesztés, azonnali beavatkozás), az gondolja át mit is csinál.