Vállalatirányításról közvetlenül - érthetően
Facebook
Linked In
Rss

Giller Tamás

COM_6565+800.jpg

Forrás: Computerworld

Fotó: Rózsa Zsuzsanna

Giller Tamás

Több, mint 10 éves szakmai tapasztalat informatikai szolgáltatások területén: ERP, CRM, egyéb vállalati szoftverek bevezetése, tanácsadása, üzemeltetése.

Pénzügyi, üzleti és informatikai tudás!

Projektmenedzsment tapasztalat, NAV, ITIL szakvizsga!

Több mint 5 év vezetői tapasztalat (CFO, IT/IS).

A Piac & Profit valamint a Computerworld szakértő partnere.

ERP - múlt, jelen, jövő

csak-könyv_2.png

ERP - past, present, future

angol_könyv_reklám.png

A könyvemről

Kulcsár Tibor (Kulcs-Soft alapítója):

"Gratulálok a könyvedhez Tamás, nagyon jó volt! Még nem olvastam olyan könyvet az ERP-ről, amely ennyire szakszerű és olvasható lenne egyben. Annyira tetszik, hogy szeretném tananyaggá tenni a Kulcs-Soft-ban. Szeretnék 20 példányt rendelni belőle a kollégáim részére."

Hetyei József (Certified Management Consultant):

"A könyv stílusa kellemes, olvasmányos, jól érthető. A könyvben összefoglalt tapasztalatok hasznosak lehetnek mind az ERP rendszereket bevezető kkv-k, mind a számukra ilyen rendszereket szállító, azokat (bevezetés során és az után) támogató vállalatok számára."

Hoffer István (abas Magyarország ügyvezetője):

"A könyv második része, amely az ERP kiválasztásról és a bevezetéshez kapcsolódó projektről ad információkat, abszolút hiánypótló a magyar piacon. Én nagyon vártam már egy ilyen kiadványra."

Juhász Zsolt (rEVOLUTION Software Kft. ügyvezetője):

„Érdekes, olvasmányos, sok helyen visszaköszönnek az általam is hangoztatott gondolatok. A könyv végén nekem egy picit sok lett a kiegészítő téma, ez egy picit elviszi a fő téma súlyát. De örülök, hogy a könyv az ERP kérdés teljes szélességét felvállalja.”

Támogathatsz

Ha szeretnéd támogatni az ERPBLOG működését, akkor most megteheted.

Köszönöm, hogy támogattál!

Facebook

www.erpblog.hu

A nevem Giller Tamás. 2003 óta foglalkozom Informatikai Szolgáltatásokkal (ERP és CRM rendszerekkel). 2003 év elején közgazdászként diplomáztam a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán majd a Summit Autó Magyarország ZRt.-nél - a Summit Solutions nevű üzletágnál - kezdtem dolgozni, saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerekkel. Két év után 2004 év végétől kezdve közel 1 évet töltöttem Ausztráliában, ahol pénzügy menedzsmentet hallgattam. 2005-től projektvezető lettem a Summit Autó Magyarországnál. 2006-tól a Karádi Rendszerháznál dolgoztam Microsoft vállalati termékekkel (Navision, CRM). 2008 és 2015 között a DLM Solutions Kft. üzletágvezetője voltam. Azóta pedig egy mezőgazdasági informatikával foglalkozó startup (Gremon Systems Zrt.) pénzügyi igazgatója vagyok. Szeretném megosztani veletek azokat a tapasztalataimat, amelyeket az informatika ezen speciális világában töltöttem, az elmúlt több mint 10 év során. Remélem a témák érdekesek lesznek és egy jó kis szakmai műhely alakul ki!

ITIL

 

Microsoft Business Solutions Specialist

specialist.png

Elérhetőség

Ha kapcsolatba szeretnél velem lépni, mert véleményed van, meg akarsz osztani velem valamit, segítségre van szükséged, vagy van egy jó ajánlatod számomra, akkor ne habozz, írj nekem!

tamas.giller@gmail.com

Search Clear

Friss topikok

Kiemelt partnerek

PP.jpg

Computerworld.gif

Partnerek

Bridge.pngdlm_1.pngk2d.png

xapt.pngkaradi_1.pngdyntell.png

kulcs.png 

ggx.png

abas.png  

2_2.png

 

  

KRONOS.jpg

 

 

weblogo.png

  

  

uj_SAP_logo.jpg

 

SymbolTechLogoNEW_240x240.png

 

llp_logo_standardcolour_clear_background.png

 

      UNIT4_logo_VT-SOFT.png

 

ifs_logo_180.png

 

TRL_logo_cegnevvel2.png

 

Egy kis informatikai marketing

2010.10.27. 16:55

Mivel én vagyok a DLM Solutions Kft. kereskedelmi igazgatója így nyilván nem árt ha egy picit a marketinghez, a marketing stratégiához is értek. Kis - és középvállalkozásoknál, mint amilyen a miénk is, minél kevesebb pénzből minél többet szeretnénk kihozni. Vannak nagyon jó marketing oldalak, amelyek segítenek abban, hogy hogyan add el magad, a termékedet vagy éppen szolgáltatásodat.

Viszont azt tapasztalom, hogy az informatika világában szinte csak online módszerekre hagyatkozunk, így én összeszedtem néhány offline marketing tippet is.

OFFLINE marketing lehetőségek:

Reklámajándékok. Reklámajándékokkal (toll, kulcstartó, hűtőmágnes, mappa, jegyzetfüzet, stb) valami maradandót tudunk otthagyni az ügyfélnél, amit nem igen dob ki a kukába. A tollat beteszi az asztalán lévő tolltartóba, míg egy egyszerű szóróanyagot biztosan a kukába dob mindenki - még ha el is olvasta. A reklámajándékoknál egy szempont lehet, hogy már magán az ajándékon legyen valamilyen csábító marketing üzenet, akár egy ajánlat, vagy ha ezt az ajándékot bemutatja, akkor valamilyen ingyen szolgáltatást vehet igénybe cégünknél.

Nyomtatott sajtó. A nyomtatott sajtóban való megjelenés, és itt nem a reklámra gondolok, még mindig ütős lehet. Sajnos a nyomtatott sajtóban kétféle képpen lehet megjelenni, valami botrány van a cég körül, vagy fizetett PR cikkről van szó. Az olvasónak nem mindig derül ki, hogy lényegében nem reklámfelületet vásárolt az adott cég az újságban, hanem megvette az adott oldalt, hogy ott egy cikket közöljenek vele. De működik.

Kuponok. Az informatikán kívül nagyon nagy hagyománya van a kuponoknak, de ezeket lehet alkalmazni az informatikai szolgáltatásoknál is. Megfelelő módon kell tálalni. Informatikai üzletekben és/vagy újságokban kell elhelyezni és az ügyfél bizonyos szolgáltatást olcsóbban vagy ingyenesen vehet igénybe. Ez persze nem működik egy ERP vagy CRM rendszer bevezetésekor, de működhet egy szerverüzemeltetéssel kapcsolatban.

Szóróanyagok. Szóróanyagot is osztogathatunk a leendő ügyfeleknek. Így is el lehet jutni bizonyos célcsoporthoz.

Utcai hírdetések. Ez már egy költségesebb dolog, de a tömegközlekedési járművet oldalán, óriásplakátokon történő megjelenés egy jó kampány lehet.

Kiállítások, vásárok. Ma már sajnos egyre kevesebb a jó szakmai platform, aminek valóban az a célja, hogy a leendő ügyfelek (cégek) megismerjék bizonyos IT cégek tevékenységét, de azért akad. A legtöbb természetesen fizetős, tehát akár félmillió Ft-ba is kerülhet egy pavilon bérlés.

Autómágnes, autóreklám. Az emberek még mindig megnéznek egy-egy jól felmatricázott gépjárművet és talán a weboldalra is felmennek, vagy rákeresnek az adott cégre a weben.

Tv és rádió hírdetések. Működik.

ONLINE marketing lehetőségek: Ezeket csak nagyon felsorolás szerűen, mert ezekkel tele vannak az internetes portálok.

  • Facebook és Iwiw account a cégnek.
  • Weboldalba épített tetszik gomb.
  • Weboldal gyüjtőoldalakon történő elhelyezése (startlap.hu)
  • Online újságokban, blogokon, fórumokon történő kommentelés a cég nevében.
  • Adwords
  • Kiemelt partnerek weboldalán megjelenni partnerségi viszonyban.

 

Ha van egyéb tippetek, ötleteket, akkor azt írjátok meg a hozzászólásokban. Köszönöm.

Szólj hozzá!

Címkék: informatika rendszer értékesítés vállalat

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr372403237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.