Vállalatirányításról közvetlenül - érthetően
Facebook
Linked In
Rss

Giller Tamás

COM_6565+800.jpg

Forrás: Computerworld

Fotó: Rózsa Zsuzsanna

Giller Tamás

Több, mint 10 éves szakmai tapasztalat informatikai szolgáltatások területén: ERP, CRM, egyéb vállalati szoftverek bevezetése, tanácsadása, üzemeltetése.

Pénzügyi, üzleti és informatikai tudás!

Projektmenedzsment tapasztalat, NAV, ITIL szakvizsga!

Több mint 5 év vezetői tapasztalat (CFO, IT/IS).

A Piac & Profit valamint a Computerworld szakértő partnere.

ERP - múlt, jelen, jövő

csak-könyv_2.png

ERP - past, present, future

angol_könyv_reklám.png

A könyvemről

Kulcsár Tibor (Kulcs-Soft alapítója):

"Gratulálok a könyvedhez Tamás, nagyon jó volt! Még nem olvastam olyan könyvet az ERP-ről, amely ennyire szakszerű és olvasható lenne egyben. Annyira tetszik, hogy szeretném tananyaggá tenni a Kulcs-Soft-ban. Szeretnék 20 példányt rendelni belőle a kollégáim részére."

Hetyei József (Certified Management Consultant):

"A könyv stílusa kellemes, olvasmányos, jól érthető. A könyvben összefoglalt tapasztalatok hasznosak lehetnek mind az ERP rendszereket bevezető kkv-k, mind a számukra ilyen rendszereket szállító, azokat (bevezetés során és az után) támogató vállalatok számára."

Hoffer István (abas Magyarország ügyvezetője):

"A könyv második része, amely az ERP kiválasztásról és a bevezetéshez kapcsolódó projektről ad információkat, abszolút hiánypótló a magyar piacon. Én nagyon vártam már egy ilyen kiadványra."

Juhász Zsolt (rEVOLUTION Software Kft. ügyvezetője):

„Érdekes, olvasmányos, sok helyen visszaköszönnek az általam is hangoztatott gondolatok. A könyv végén nekem egy picit sok lett a kiegészítő téma, ez egy picit elviszi a fő téma súlyát. De örülök, hogy a könyv az ERP kérdés teljes szélességét felvállalja.”

Támogathatsz

Ha szeretnéd támogatni az ERPBLOG működését, akkor most megteheted.

Köszönöm, hogy támogattál!

Facebook

www.erpblog.hu

A nevem Giller Tamás. 2003 óta foglalkozom Informatikai Szolgáltatásokkal (ERP és CRM rendszerekkel). 2003 év elején közgazdászként diplomáztam a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán majd a Summit Autó Magyarország ZRt.-nél - a Summit Solutions nevű üzletágnál - kezdtem dolgozni, saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerekkel. Két év után 2004 év végétől kezdve közel 1 évet töltöttem Ausztráliában, ahol pénzügy menedzsmentet hallgattam. 2005-től projektvezető lettem a Summit Autó Magyarországnál. 2006-tól a Karádi Rendszerháznál dolgoztam Microsoft vállalati termékekkel (Navision, CRM). 2008 és 2015 között a DLM Solutions Kft. üzletágvezetője voltam. Azóta pedig egy mezőgazdasági informatikával foglalkozó startup (Gremon Systems Zrt.) pénzügyi igazgatója vagyok. Szeretném megosztani veletek azokat a tapasztalataimat, amelyeket az informatika ezen speciális világában töltöttem, az elmúlt több mint 10 év során. Remélem a témák érdekesek lesznek és egy jó kis szakmai műhely alakul ki!

ITIL

 

Microsoft Business Solutions Specialist

specialist.png

Elérhetőség

Ha kapcsolatba szeretnél velem lépni, mert véleményed van, meg akarsz osztani velem valamit, segítségre van szükséged, vagy van egy jó ajánlatod számomra, akkor ne habozz, írj nekem!

tamas.giller@gmail.com

Search Clear

Friss topikok

Kiemelt partnerek

PP.jpg

Computerworld.gif

Partnerek

Bridge.pngdlm_1.pngk2d.png

xapt.pngkaradi_1.pngdyntell.png

kulcs.png 

ggx.png

abas.png  

2_2.png

 

  

KRONOS.jpg

 

 

weblogo.png

  

  

uj_SAP_logo.jpg

 

SymbolTechLogoNEW_240x240.png

 

llp_logo_standardcolour_clear_background.png

 

      UNIT4_logo_VT-SOFT.png

 

ifs_logo_180.png

 

TRL_logo_cegnevvel2.png

 

CRM típusok

2011.01.28. 09:27

A blogon több cikket írtam már CRM rendszerekről, de még nem eleget. Nemrégiben végeztem egy kis elemzést a hazai CRM piacon és eléggé siralmas állapotokat találtam. A rendszereket nagyjából kétféle csoportba lehetne osztani.

Csinálj vele amit akarsz típus:

Ezek a rendszerek teljes mértékben keretrendszerek, mindent át lehet benne írni, több tucat folyamat alakítható ki benne. De általában csak 1 fajta folyamat. Ezeket a rendszereket akár vevői igények kezelésére, akár sales tevékenységre is lehet használni, de általában csak az egyikre.

Forrás: Internet

Kategorizált típusú rendszerek:

Ezekben a rendszerekben a készítő megmondja, hogy mire való. Vagy értékesítési tevékenységre, vagy ügyfélproblémák kezelésére, vagy egyikre sem.

Forrás: Internet

De mi van akkor ha a CRM rendszeredet több különböző folyamatra szeretnéd használni? Ezen a rendszeren szeretnéd kezelni az ügyfél igényeket, amelyek beérkeznek a cégedhez. Ezen a rendszeren keresztül szeretnél értékesítési csatornákat nyitni ügyfeleid felé. Ebben a rendszerben szeretnéd nyilvántartani a feladataidat és a kollégáid feladatát. Nos ebben az esetben elég nehéz helyzetben leszel, mert ilyen rendszer nagyon kevés van, és a legtöbbet megpróbálják úgy eladni, hogy ilyen Kombinált típusú rendszer, de nem azok.

Mégis ha már választani kell, és nem találok megfelelő kombinált típusú rendszert, akkor én inkább a kategorizált rendszerek felé hajlok, mert legalább arra amire kitalálták arra jól használhatóak,  ilyenek az értékesítési típusú CRM rendszerek. Ma mindenki eladni akar (terméket, szolgáltatást), eladni nem könnyű, így több cég előtérbe került mostanában, akik az értékesítési tevékenységet segítik:

  • crm tanácsadók
  • marketing és sales tanácsadók

De hogyan is tudja egy CRM rendszer segíteni az értékesítési tevékenységedet?

  • személyre szabott levél kampányokat tudsz készíteni vevőid számára
  • statisztikákat készít a rendszer, amiből további információkat vonhatsz le
  • szinte korlátlanul elérhetőek ezek a rendszerek, akár mobil eszközökről is
  • segíti az értékesítők munkáját, felügyeli azt
  • központosítja az adatokat egy helyen
  • automatizmusok révén

Mielőtt CRM rendszert választunk jól nézzük meg, hogy mire is akarjuk használni.

Szólj hozzá!

Címkék: értékesítés crm

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr982619962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.