Tesztrovat: MiniCRM újratöltve

Egy korábbi cikkemben már foglalkoztam a MiniCRM rendszerrel. Az akkori írásomban említettem, hogy:

„A MiniCRM rendelkezik ügyfélszolgálat és projekt modullal is. Ezek az én meglátásom szerint a sales modul felépítését követik így talán ezt a részt még lehetne fejleszteni, de így is adnak némi pluszt az értékesítési folyamat támogatásán túl is.”

A MiniCRM továbbfejlesztette és folyamatosan fejleszti a rendszerét, így új funkciókkal bővült az általam említett ügyfélszolgálat modul is. Felkértek, hogy teszteljem le az új funkciókat és én szívesen tettem eleget a felkérésnek.

A megújult ügyfélszolgálat modul rendelkezik ügyfélkapu regisztrációval, de manuálisan is lehet „új hibajegyet” rögzíteni a lenti képen látható adatok megadása után:

1_26.jpg

Az ügyfélkapu lényege, hogy a MiniCRM rendszert használó cégek ügyfelei a kérdéseiket, problémáikat, panaszaikat, észrevételeiket egy erre kialakított webes ügyfélkapun bejelentkezve adhatják le a MiniCRM-el rendelkező partnercég irányába. Az ügyfélkapun belépve folyamatosan nyomon követhetik igényeik állapotát és a kommunikáció is ezen a felületen zajlik a két fél között.

Miben más ez a módszer egy webes űrlaphoz képest? A webes űrlap csak egyoldalú kommunikációt kezel, azaz az ügyfél egy webes űrlap kitöltésével elmondhatja igényét, kérdését a címzettnek, de választ már valószínűleg e-mailen vagy telefonon fog kapni. A MiniCRM rendszert használó cégekhez az igényeket egyébként nem csak ügyfélkapun, de e-mailen, telefonon és webes űrlapon keresztül is be lehet jelenteni.

A tesztelés során én egy teljesen általános hibajegyet rögzítettem (A bejelentő jelzi, hogy nem indul a rendszer). Ahogy látható egy képernyőn elég sok információt láthatunk a hibajegyről. Láthatjuk annak előzményét, éppen aktuális státuszát, amelyet tovább tudunk görgetni, amennyiben arra van szükség (delegálás). Jobb oldalt kiegészítő információkat adhatunk meg a hibajeggyel kapcsolatban, valamint a cégről is láthatjuk az elérhető információkat.

2_14.jpg

Miután foglalkoztunk a bejelentéssel természetesen több dolog is történhet, és ettől függően változhat a felelőse és a státusza is a bejelentésnek.

3_7.jpg

Új teendőt is rögzíthetünk, ami nem feltétlenül e-mail (válasz) küldés az ügyfélnek, hanem egy belső feladat is lehet.

Fontos kiemelni, amit már a cikk elején is hangsúlyoztam, hogy ügyfélkapu regisztrációval történő bejelentés esetén a MiniCRM rendszert használó személy közvetlenül a felületről üzenhet, válaszolhat az ügyfél kérdéseire. Nem kell külön e-mailt küldenie, amit majd külön csatolnia kellene az ügyintézőnek az igényhez, hogy a történetiség minden mozzanata megmaradjon. Ügyfélkapu integrációval minden egy helyen van, minden egy helyről elérhető, utólag könnyű az ügyek visszakeresése, ellenőrzése.

Ami szintén extra funkció a megújult rendszerben, hogy építhetünk automatizmusokat az ügyfélszolgálati folyamat lépéseihez ugyanúgy, mint a MiniCRM-ben általában. Például egy bizonyos státusz beállításakor automatikus üzenet a bejelentőnek.

5_2.jpg

Természetesen minden rendszerrel szemben lehet felróni hiányosságokat és kényelmetlenségeket, nincsenek tökéletes rendszerek. Ahogy egy rendszer fejlődik és egyre több funkcióval rendelkezik úgy jöhetnek elő kisebb-nagyobb problémák, mind a kezelőfelület, mind az átláthatóság, integráltság tekintetében.

De továbbra is azt gondolom, hogy a MiniCRM egy használható, ötletes és a felhasználók igényein alapuló CRM rendszer. Mindenki próbálja ki saját maga és tartsa be azokat a lépéseket, amelyeket a blogban javasolni szoktam egy rendszer kiválasztása során.

Bővebbi információért látogassatok el a www.minicrm.hu oldalra, vagy keressétek Bencze Attilát (CRM tanácsadó +36203197886) vagy Garda Katalint (CRM tanácsadó +36204293395).

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr695463893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Macher Judit

macher_judit.jpg

Magamról

Macher Judit vagyok, a Macher Gépészeti és Elektronikai Zrt. második generációjának tagja. A szüleim által 30 éve indított, bérmunkával foglalkozó Bt-ből mára egy közel 100 főt foglalkoztató integrátori szerepkört is ellátó Zrt. lettünk. Az innovatív megoldásokra való nyitottság mindig is jelen volt cégünk életében, így lettünk Magyarország öt Mintagyárának egyike. Ennek kapcsán számos céggel osztottuk meg a tapasztalatunkat a digitalizációval kapcsolatban, mely során mi is rengeteget tanultunk. Ezzel a bloggal az offline térből az online térbe tesszük át a párbeszédet a legújabb technológiákról (elsősorban az ERP-k területén), és az egymástól való tanulás lehetőségét. Időről időre olyan szakértőket kérek fel tapasztalataik megosztására, akiktől hiszem, hogy sokat tanulhatok, tanulhatunk.

Facebook

Elérhetőség

Ha kapcsolatba szeretnél velem lépni, mert véleményed van, meg akarsz osztani velem valamit, segítségre van szükséged, akkor ne habozz, írj nekem!

macherjudit@gmail.com 

Friss topikok

Kiemelt partnerek

 
logo_white_red_1.png

 prodHost Zrt.
Az okos vállalatirányítási rendszer

 

macher.jpg

MACHER Gépészeti és Elektronikai Zrt.

 

Partnerek

 

 cmo_logo.png

 

  

corvinus-logo-400x280.jpg

 kulcs.png

 hrp_logo_new-1024x552.png

 

 sclogo.png

 

 graphit_logo_1.jpg

Computerworld

Nincs megjeleníthető elem

www.erpblog.hu

Macher Judit vagyok, a Macher Gépészeti és Elektronikai Zrt. második generációjának tagja. A szüleim által 30 éve indított, bérmunkával foglalkozó Bt-ből mára egy közel 100 főt foglalkoztató integrátori szerepkört is ellátó Zrt. lettünk. Az innovatív megoldásokra való nyitottság mindig is jelen volt cégünk életében, így lettünk Magyarország öt Mintagyárának egyike. Ennek kapcsán számos céggel osztottuk meg a tapasztalatunkat a digitalizációval kapcsolatban, mely során mi is rengeteget tanultunk. Ezzel a bloggal az offline térből az online térbe tesszük át a párbeszédet a legújabb technológiákról (elsősorban az ERP-k területén), és az egymástól való tanulás lehetőségét. Időről időre olyan szakértőket kérek fel tapasztalataik megosztására, akiktől hiszem, hogy sokat tanulhatok, tanulhatunk.

Search Clear

[-] mínuszos.hu

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása