Vállalatirányításról közvetlenül - érthetően
Facebook
Linked In
Rss

Giller Tamás

COM_6565+800.jpg

Forrás: Computerworld

Fotó: Rózsa Zsuzsanna

Giller Tamás

Több, mint 10 éves szakmai tapasztalat informatikai szolgáltatások területén: ERP, CRM, egyéb vállalati szoftverek bevezetése, tanácsadása, üzemeltetése.

Pénzügyi, üzleti és informatikai tudás!

Projektmenedzsment tapasztalat, NAV, ITIL szakvizsga!

Több mint 5 év vezetői tapasztalat (CFO, IT/IS).

A Piac & Profit valamint a Computerworld szakértő partnere.

ERP - múlt, jelen, jövő

csak-könyv_2.png

ERP - past, present, future

angol_könyv_reklám.png

A könyvemről

Kulcsár Tibor (Kulcs-Soft alapítója):

"Gratulálok a könyvedhez Tamás, nagyon jó volt! Még nem olvastam olyan könyvet az ERP-ről, amely ennyire szakszerű és olvasható lenne egyben. Annyira tetszik, hogy szeretném tananyaggá tenni a Kulcs-Soft-ban. Szeretnék 20 példányt rendelni belőle a kollégáim részére."

Hetyei József (Certified Management Consultant):

"A könyv stílusa kellemes, olvasmányos, jól érthető. A könyvben összefoglalt tapasztalatok hasznosak lehetnek mind az ERP rendszereket bevezető kkv-k, mind a számukra ilyen rendszereket szállító, azokat (bevezetés során és az után) támogató vállalatok számára."

Hoffer István (abas Magyarország ügyvezetője):

"A könyv második része, amely az ERP kiválasztásról és a bevezetéshez kapcsolódó projektről ad információkat, abszolút hiánypótló a magyar piacon. Én nagyon vártam már egy ilyen kiadványra."

Juhász Zsolt (rEVOLUTION Software Kft. ügyvezetője):

„Érdekes, olvasmányos, sok helyen visszaköszönnek az általam is hangoztatott gondolatok. A könyv végén nekem egy picit sok lett a kiegészítő téma, ez egy picit elviszi a fő téma súlyát. De örülök, hogy a könyv az ERP kérdés teljes szélességét felvállalja.”

Támogathatsz

Ha szeretnéd támogatni az ERPBLOG működését, akkor most megteheted.

Köszönöm, hogy támogattál!

Facebook

www.erpblog.hu

A nevem Giller Tamás. 2003 óta foglalkozom Informatikai Szolgáltatásokkal (ERP és CRM rendszerekkel). 2003 év elején közgazdászként diplomáztam a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán majd a Summit Autó Magyarország ZRt.-nél - a Summit Solutions nevű üzletágnál - kezdtem dolgozni, saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerekkel. Két év után 2004 év végétől kezdve közel 1 évet töltöttem Ausztráliában, ahol pénzügy menedzsmentet hallgattam. 2005-től projektvezető lettem a Summit Autó Magyarországnál. 2006-tól a Karádi Rendszerháznál dolgoztam Microsoft vállalati termékekkel (Navision, CRM). 2008 és 2015 között a DLM Solutions Kft. üzletágvezetője voltam. Azóta pedig egy mezőgazdasági informatikával foglalkozó startup (Gremon Systems Zrt.) pénzügyi igazgatója vagyok. Szeretném megosztani veletek azokat a tapasztalataimat, amelyeket az informatika ezen speciális világában töltöttem, az elmúlt több mint 10 év során. Remélem a témák érdekesek lesznek és egy jó kis szakmai műhely alakul ki!

ITIL

 

Microsoft Business Solutions Specialist

specialist.png

Elérhetőség

Ha kapcsolatba szeretnél velem lépni, mert véleményed van, meg akarsz osztani velem valamit, segítségre van szükséged, vagy van egy jó ajánlatod számomra, akkor ne habozz, írj nekem!

tamas.giller@gmail.com

Search Clear

Friss topikok

Kiemelt partnerek

PP.jpg

Computerworld.gif

Partnerek

Bridge.pngdlm_1.pngk2d.png

xapt.pngkaradi_1.pngdyntell.png

kulcs.png 

ggx.png

abas.png  

2_2.png

 

  

KRONOS.jpg

 

 

weblogo.png

  

  

uj_SAP_logo.jpg

 

SymbolTechLogoNEW_240x240.png

 

llp_logo_standardcolour_clear_background.png

 

      UNIT4_logo_VT-SOFT.png

 

ifs_logo_180.png

 

TRL_logo_cegnevvel2.png

 

Hírek, hírek, hírek

2013.12.12. 23:14

Konica.jpgAz IT szolgáltatók piacára lép a Konica Minolta. Vállalati tartalomkezelés, adatbiztonság, testreszabott és optimalizált munkafolyamat alkalmazások, felhőszolgáltatások és mobileszköz integráció – egyebek mellett ezek a területek szerepelnek kiemelten a japán nyomtatóipari nagyvállalat most közzétett növekedési stratégiájában. A Konica Minolta Inc. elnöke Barcelonában jelentette be: a nagyvállalat maga mögött hagyja a szimpla irodakészülék-gyártó szerepet és informatikai szolgáltatásokat is kínál a jövőben. 

A klasszikus nyomtatási feladatok visszaszorulása nem veszély, hanem üzleti lehetőség. Az irodai környezetben keletkező adatok folyamatos növekedése és azok kezelése, a dokumentumkezelési folyamatok összetettsége és a sokszínű technikai eszközök rendszerbe illesztése már komplex megoldásokat kíván a gyártóktól. A Konica Minolta ezért széleskörű IT szolgáltatásokat is kínál a jövőben ügyfeleinek.

A japán irodatechnikai nagyvállalat ünnepélyes keretek között Barcelonában mutatta be a Konica Minolta márka jövőképét és a nagyvállalat piaci törekvéseit. A helyszínválasztás nem volt véletlen: a katalán főváros a képzőművészetek, a kreativitás és az alkotói szabadság egyik fellegvára Európában. 

A „dokoni CONTENT” tartalomkezelő rendszer, a „bEST GUARD, bEST MESSAGE, bEST PAYMENT, vagy bEST GUEST” alkalmazások vagy éppen a „Konica Minolta Cloud” felhőszolgáltatás egyebek mellett az a megoldás, amelyeket a japán irodatechnikai nagyvállalat, mint informatikai szolgáltató a kis és közepes vállalatoknak nyújt a jövőben. 

„A dokumentumok és az adatok mennyisége egyre növekszik, így egyre nő az igény a magyar vállalkozásoknál is arra, hogy támogassuk őket a fenyegető tartalmi káosz rendezésében.” – mondta Székely Dániel, a Konica Minolta Magyarország ügyvezető igazgatója. „A Konica Minolta már nem kizárólag dobozokat szállít. A most bemutatott alkalmazásokkal és szolgáltatásokkal hatékonyabbá tesszük az összes irodai munkafolyamatot a dokumentumok előállításától a kezelésükön át egészen a biztonságos tárolásukig.”

A Konica Minolta növekedési stratégiája szerint a technika fejlettsége a jövőben nem elsősorban a hardveren, tehát az eszközökön és készülékeken múlik. Az igazi technológiai előnyt már a kihasználhatóságot és a hatékonyságot növelő egyedi informatikai alkalmazások és az ezekhez kínált IT szolgáltatások jelentik.

uj_SAP_logo.jpg

SAP-n fut a magyar il Bacio luxusáruház. Törzsvevői programjának kezelését is az SAP-ra bízta az il Bacio. A luxusáruház a szeptemberi nyitás óta használja az SAP vállalatirányítási rendszerét. 

Az informatikai megoldás a hagyományos funkciókon (például pénzügy, számvitel, logisztika) túlmenően a vevői igények magas szintű kiszolgálásában is segít. A készletinformációk azonnal lekérhetőek az eladóknál lévő tabletek segítségével. Így, ha a vevő eltérő színű, méretű, modellű luxusárut keres, mint a kitett mintadarab, az eladó megnézheti, hogy raktáron van-e, bekérheti azt, vagy hasonló modellt ajánlhat. Bekérés esetén a raktárban dolgozók online megkapják a kiszedési, mozgatási információkat, és 4-5 percen belül az eladótérbe viszik a kívánt árut. Az 50 fő felhasználóval bíró vállalatirányítási megoldás a kasszákkal is integrált, így azonnali, és pontos információval rendelkeznek a készletekről.

A nagy értékű áruházi cikkek biztonságos követését RFID technológia segítségével oldják meg. Az il Bacio di Stile törzsvásárlói programjának informatikai támogatását szintén az SAP szoftvere biztosítja. A megoldás lehetővé teszi a törzsvevők regisztrálását, különböző kategóriákba rendezését, ezáltal az üzleti elképzeléseknek megfelelő, kedvezmény és szolgáltatásrendszer feltételeinek kialakítását.

Szólj hozzá!

Címkék: hírek informatika sap konica

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr355672058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.