Vállalatirányításról közvetlenül - érthetően
Facebook
Linked In
Rss

Giller Tamás

COM_6565+800.jpg

Forrás: Computerworld

Fotó: Rózsa Zsuzsanna

Giller Tamás

Több, mint 10 éves szakmai tapasztalat informatikai szolgáltatások területén: ERP, CRM, egyéb vállalati szoftverek bevezetése, tanácsadása, üzemeltetése.

Pénzügyi, üzleti és informatikai tudás!

Projektmenedzsment tapasztalat, NAV, ITIL szakvizsga!

Több mint 5 év vezetői tapasztalat (CFO, IT/IS).

A Piac & Profit valamint a Computerworld szakértő partnere.

ERP - múlt, jelen, jövő

csak-könyv_2.png

ERP - past, present, future

angol_könyv_reklám.png

A könyvemről

Kulcsár Tibor (Kulcs-Soft alapítója):

"Gratulálok a könyvedhez Tamás, nagyon jó volt! Még nem olvastam olyan könyvet az ERP-ről, amely ennyire szakszerű és olvasható lenne egyben. Annyira tetszik, hogy szeretném tananyaggá tenni a Kulcs-Soft-ban. Szeretnék 20 példányt rendelni belőle a kollégáim részére."

Hetyei József (Certified Management Consultant):

"A könyv stílusa kellemes, olvasmányos, jól érthető. A könyvben összefoglalt tapasztalatok hasznosak lehetnek mind az ERP rendszereket bevezető kkv-k, mind a számukra ilyen rendszereket szállító, azokat (bevezetés során és az után) támogató vállalatok számára."

Hoffer István (abas Magyarország ügyvezetője):

"A könyv második része, amely az ERP kiválasztásról és a bevezetéshez kapcsolódó projektről ad információkat, abszolút hiánypótló a magyar piacon. Én nagyon vártam már egy ilyen kiadványra."

Juhász Zsolt (rEVOLUTION Software Kft. ügyvezetője):

„Érdekes, olvasmányos, sok helyen visszaköszönnek az általam is hangoztatott gondolatok. A könyv végén nekem egy picit sok lett a kiegészítő téma, ez egy picit elviszi a fő téma súlyát. De örülök, hogy a könyv az ERP kérdés teljes szélességét felvállalja.”

Támogathatsz

Ha szeretnéd támogatni az ERPBLOG működését, akkor most megteheted.

Köszönöm, hogy támogattál!

Facebook

www.erpblog.hu

A nevem Giller Tamás. 2003 óta foglalkozom Informatikai Szolgáltatásokkal (ERP és CRM rendszerekkel). 2003 év elején közgazdászként diplomáztam a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán majd a Summit Autó Magyarország ZRt.-nél - a Summit Solutions nevű üzletágnál - kezdtem dolgozni, saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerekkel. Két év után 2004 év végétől kezdve közel 1 évet töltöttem Ausztráliában, ahol pénzügy menedzsmentet hallgattam. 2005-től projektvezető lettem a Summit Autó Magyarországnál. 2006-tól a Karádi Rendszerháznál dolgoztam Microsoft vállalati termékekkel (Navision, CRM). 2008 és 2015 között a DLM Solutions Kft. üzletágvezetője voltam. Azóta pedig egy mezőgazdasági informatikával foglalkozó startup (Gremon Systems Zrt.) pénzügyi igazgatója vagyok. Szeretném megosztani veletek azokat a tapasztalataimat, amelyeket az informatika ezen speciális világában töltöttem, az elmúlt több mint 10 év során. Remélem a témák érdekesek lesznek és egy jó kis szakmai műhely alakul ki!

ITIL

 

Microsoft Business Solutions Specialist

specialist.png

Elérhetőség

Ha kapcsolatba szeretnél velem lépni, mert véleményed van, meg akarsz osztani velem valamit, segítségre van szükséged, vagy van egy jó ajánlatod számomra, akkor ne habozz, írj nekem!

tamas.giller@gmail.com

Search Clear

Friss topikok

Kiemelt partnerek

PP.jpg

Computerworld.gif

Partnerek

Bridge.pngdlm_1.pngk2d.png

xapt.pngkaradi_1.pngdyntell.png

kulcs.png 

ggx.png

abas.png  

2_2.png

 

  

KRONOS.jpg

 

 

weblogo.png

  

  

uj_SAP_logo.jpg

 

SymbolTechLogoNEW_240x240.png

 

llp_logo_standardcolour_clear_background.png

 

      UNIT4_logo_VT-SOFT.png

 

ifs_logo_180.png

 

TRL_logo_cegnevvel2.png

 

3 dolog, amivel egy mai ERP tanácsadó már nem fog találkozni

2015.04.12. 23:40

Kicsivel több mint tíz évet foglalkoztam ERP rendszerek tanácsadásával és a kezdeti korszakhoz képest nagyon sokat fejlődött a technológia és az emberek digitális tudása is. Most, hogy lezártam egy időszakot az életemben visszaemlékeztem a "hőskorra" és eszembe jutott legalább három olyan dolog, amivel egy mai ERP (vagy egyéb informatikai) tanácsadó már biztosan nem fog találkozni.

1. DOS számlázóról áttérni egy WINDOWS ügyviteli/vállalatirányítási rendszerre

2002-ben még rengeteg vállalkozás használt DOS alapú számlázó rendszert. Számtalanszor előfordult, hogy a rendszerünk bevezetésekor a felhasználók először találkoztak Windows környezettel a számítógépükön. Ilyenkor nem kis feladatot jelentett, hogy a felhasználó egyáltalán az operációs rendszerben minimális szinten el tudjon boldogulni. Egyik legkedvesebb példám, hogy egy idősebb pénztáros hölgy monitorja mögül szedtem elő az egeret, aki hangos felkiáltással kérdezte, hogy "Az meg micsoda?". Kicsit lefagytam, hogy akkor ez egy hosszú oktatás lesz :). De azóta is példaként emlegetem azt a hölgyet, aki villámgyorsan elsajátított egy Windows alapú vállalatirányítási rendszert.

msdos.jpg

2. Távsegítség nélkül telefonon segítséget nyújtani

Emlékszem először LogMeIn-t 2006 körül használtam, akkor is magán céllal. Előtte ha egy ügyfél felhívott, hogy gondja van a rendszerünkkel, mert mondjuk nem tud kiállítani egy számlát, vagy elfelejtette, hogy hogyan kell szerződést készíteni a rendszerben, akkor telefonon navigáltam el. Nem tudtam rájelentkezni a gépére, nem tudta megosztani a képernyőjét. Minden tudás a fejemben volt, minden képernyőképet tudnom kellett fejből, hogy egy-egy kattintás után mi fog következni, csak így működött. Ma már ezen a téren is hatalmasat ugrottunk előre, ha egy ügyfélszolgálatos kollégát megkeres egy ügyfél, hogy segítségre szorul, az első lépés a képernyő megosztása. 

3. GPS nélkül elmenni egy ügyfélhez mondjuk Zalaegerszegre

Emlékszem én pályakezdő koromban még nem rendelkeztem nagy autóvezetési rutinnal, de többször előfordult, hogy rendszer bevezetés vagy oktatás miatt vidékre kellett utaznom az ügyfélhez. A gondot nem is az jelentette, hogy hogyan jutok el mondjuk Budapestről Zalaegerszegre, hanem az, hogy Zalaegerszegen belül hogyan fogom megtalálni az ügyfelet :). Térkép az alapfelszereltség volt az autóban, előtte talán még térképet se tudtam használni. Ma már ez sem gond, szinte minden autóban van már navigáció vagy ha nincs, akkor a telefonra pár perc alatt telepíthetünk egyet.

Ha még tudtok ilyeneket akkor küldjétek el kommentben!

Szólj hozzá!

Címkék: tanácsadás support erp ügyfelek

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr747362172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.