MiniCRM, avagy a CRM alkalmazások mini óriása

 

12.png

 

Kellemes meglepetés

Az alkalmazás az első használatkor kellemes meglepetést okoz. Egyszerű, de nem lebutított, könnyen kezelhető, számos modern rendszerrel integrálható, sok folyamat automatizálható, gyorsan lehet adatokat tölteni bele, valamint fájlba menteni azokat. 

Sok szolgáltató nehezen találja meg az egyensúlyt a között, hogy mit mutasson meg az alkalmazás képességeiből a felhasználóknak és a között, hogy a felhasználók mennyire tudják kihasználni azokat. 

Ha keveset mutatnak, a felhasználók azt fogják gondolni, hogy túl bonyolult, mert sok időt vesz igénybe, mire minden adat bekerül a rendszerbe. Ha viszont túl sokminden tárul a felhasználók szeme elé, azért fogják azt gondolni, hogy bonyolult, mert elvesznek az információk rengetegében. 

A MiniCRM csapata az arany középutat célozta meg. A felhasználók nincsenek elárasztva az információ tömkelegével, és minden a helyén van. Az a céljuk, hogy már az első bejelentkezés után úgy álljon fel az érdeklődő a számítógéptől, hogy közben azt gondolja: Ez igen! 

Az, hogy egy letisztult felület jelenik meg a felhasználók előtt, nem azt jelenti, hogy nem tudják elvégezni mindazt, amit szeretnének. A szoftver akkor mutatja meg igazán, mekkora erő lakozik benne, ha arra épp szükség van. 

Ahhoz, hogy ezt megértsük, látni kell, hogyan néz ki egy adatlap a rendszerben.

Négyet egy csapásra

13.png

Meglepő lehet az, hogy a MiniCRM-ben egy oldalon lehet kezelni az adatlap adatokat, érdeklődőket, elérhetőségi adatokat, és a cégadatokat. De pont ez az egyik legfontosabb, ami a felhasználóknak először feltűnik: négy egységet lehet kezelni egy lapon.

Ha nulláról kezdi, rengeteg időt spórolhat meg magának ezzel a megoldással. Összességében is elmondható az, hogy a MiniCRM-mel időt spórolhat meg bizonyos értékesítési lépések elvégzésénél.

Új ügyfél hozzáadásakor ki kell választani egy státuszt (pl. Igényfelmérés), amibe az adatlap kerülni fog. A státuszok az értékesítési folyamat lépéseinek felelnek meg, így pontosan követhető, hogy ki hol tart éppen a folyamatban. Ha ténylegesen elkezdi használni az alkalmazást, nagyon hamar hozzá fog szokni ehhez a felfogáshoz.

Ha a rendszerből adatot szeretne menteni Excel táblázatba, először szűrőt kell létrehoznia és az így meghatározott listát tudja fájlba menteni. A MiniCRM csapata a lehető legbarátságosabb módon igyekezett megoldani ezt a funkciót.

Kinek való a MiniCRM?

Az alkalmazás célcsoportját alapvetően a kis- és középvállalkozások alkotják, de a nagyobb cégek igényeinek is megfelel. A startup vállalkozásoknak is kiváló alternatíva lehet, ha arra gondolunk, hogy ezek a nagy ötlettel rendelkező kisvállalkozások, a technológia által nyújtott előnyök teljes kihasználására törekednek.

Ha van valami, amit teljes mértékben ki is használhatnak, akkor az a más felhő alapú rendszerekkel történő integráció.

Integráció más felhő alapú szolgáltatásokkal

Ha integrációról beszélünk, egy dolog biztos: a MiniCRM célja az, hogy minél több rendszerrel összeköthető legyen a szoftver.

Ez már a regisztrációnál is megmutatkozik. Google fiókkal is lehet regisztrálni, így nem kell még egy felhasználónevet és jelszót megjegyezni. Mivel felhő alapú szolgáltatásról van szó, a regisztrációt követő lépésben már meg is nyílik a 30 napig napig ingyenes rendszer.

A rendszert össze lehet kötni Google naptárral, és Gmail levelezőben azonnal archiválni lehet az ügyfelekkel történő levelezéseket, így azok megjelennek az adott ügyfél adatlapján. Az Office 365 integrációnak köszönhetően Outlookban is működik a funkció. Képzelje el, hogy miközben a CRM-ben dolgozik, a fontos teendői megjelennek a naptárban az okostelefonján.

Végül, de nem utolsó sorban a Google Play áruházból ingyenesen le lehet tölteni a MiniCRM Android alkalmazást. Az alkalmazással megjeleníthető a híváslista az ügyfelek adatlapján, és hatalmas segítség, ha az irodán kívül ki szeretne keresni egy elérhetőséget, vagy bármilyen adatot rögzítene.

A másik izgalmas kivitelezés, ami könnyebbé teszi a felhasználók életét az, hogy Dropbox-ból is lehet fájlokat csatolni sablonokhoz.

Lehet azt mondani, hogy nem nagy dolog, eddig is láttunk már ilyet, de egy CRM szoftver esetében ezek nem magától értetődő dolgok. Pedig a felhasználói élmény biztosítása mindennél fontosabb, ha egy CRM szoftverről beszélünk.

14.png

Elérhető csomagok és árazás

Az alkalmazás csak felhőben érhető el, éves vagy havidíjas előfizetéssel. Az érdeklődők három csomag közül választhatják ki az igényeknek legmegfelelőbbet.

Csomagok: http://www.minicrm.hu/arak/

Ha kiszámoljuk a középső csomag havidíját, 30 napra és 5 felhasználóra lebontva, 200 Ft az eredmény. Ennyit egy kávéra is elköltünk egy nap, miért pont a vállalkozásunk fejlesztésére ne költenénk?

A MiniCRM nem azért mini, mert keveset tud. Sőt! Meggyőző megoldás azoknak az érdeklődőknek, akik egy bárhonnan elérhető, könnyen kezelhető, de mégis nagy tudású szoftvert szeretnének, amely ráadásul számos népszerű alkalmazással integrálható.

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr997474040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

Macher Judit

macher_judit.jpg

Magamról

Macher Judit vagyok, a Macher Gépészeti és Elektronikai Zrt. második generációjának tagja. A szüleim által 30 éve indított, bérmunkával foglalkozó Bt-ből mára egy közel 100 főt foglalkoztató integrátori szerepkört is ellátó Zrt. lettünk. Az innovatív megoldásokra való nyitottság mindig is jelen volt cégünk életében, így lettünk Magyarország öt Mintagyárának egyike. Ennek kapcsán számos céggel osztottuk meg a tapasztalatunkat a digitalizációval kapcsolatban, mely során mi is rengeteget tanultunk. Ezzel a bloggal az offline térből az online térbe tesszük át a párbeszédet a legújabb technológiákról (elsősorban az ERP-k területén), és az egymástól való tanulás lehetőségét. Időről időre olyan szakértőket kérek fel tapasztalataik megosztására, akiktől hiszem, hogy sokat tanulhatok, tanulhatunk.

Facebook

Elérhetőség

Ha kapcsolatba szeretnél velem lépni, mert véleményed van, meg akarsz osztani velem valamit, segítségre van szükséged, akkor ne habozz, írj nekem!

macherjudit@gmail.com 

Friss topikok

Kiemelt partnerek

 
logo_white_red_1.png

 prodHost Zrt.
Az okos vállalatirányítási rendszer

 

macher.jpg

MACHER Gépészeti és Elektronikai Zrt.

 

Partnerek

 

 cmo_logo.png

 

  

corvinus-logo-400x280.jpg

 kulcs.png

 hrp_logo_new-1024x552.png

 

 sclogo.png

 

 graphit_logo_1.jpg

Computerworld

Nincs megjeleníthető elem

www.erpblog.hu

Macher Judit vagyok, a Macher Gépészeti és Elektronikai Zrt. második generációjának tagja. A szüleim által 30 éve indított, bérmunkával foglalkozó Bt-ből mára egy közel 100 főt foglalkoztató integrátori szerepkört is ellátó Zrt. lettünk. Az innovatív megoldásokra való nyitottság mindig is jelen volt cégünk életében, így lettünk Magyarország öt Mintagyárának egyike. Ennek kapcsán számos céggel osztottuk meg a tapasztalatunkat a digitalizációval kapcsolatban, mely során mi is rengeteget tanultunk. Ezzel a bloggal az offline térből az online térbe tesszük át a párbeszédet a legújabb technológiákról (elsősorban az ERP-k területén), és az egymástól való tanulás lehetőségét. Időről időre olyan szakértőket kérek fel tapasztalataik megosztására, akiktől hiszem, hogy sokat tanulhatok, tanulhatunk.

Search Clear

[-] mínuszos.hu

Nincs megjeleníthető elem

süti beállítások módosítása