Tesztrovat: ACTUAL ügyviteli rendszer

Egy korábbi cikkemben több ügyviteli szoftvert is teszteltem azzal a céllal, hogy bemutassam van alternatíva azon vállalkozások számára, amelyek üzleti folyamata még nem indokolja, hogy egy szélesebb spektrumú ERP rendszert vezessenek be (erről a Computerworld magazinba is írtam egy cikket.

A fent említett cikkben szereplő több ügyviteli szoftvert forgalmazó cég megkeresett, hogy amennyiben lehet mutassam be egy picit részletesebben termékeiket, megoldásaikat. A blog nyitott az ilyen felkérésekre, de egy teljes szoftver használati útmutatót nem készítenék, helyette bemutatok néhány olyan funkciót a rendszerből, amely különlegessége az adott szoftvernek.

Az Acutal Ügyviteli Rendszer a Kronos Trade Kft. terméke (http://www.actualugyvitel.hu/). Az első kiemelt funkció, ami nekem nagyon megtetszett, hogy az egyes modulokat nem egy klasszikus fastruktúrából vagy ún. szalag menüből lehet elérni, hanem a modulok kirajzolnak a képernyőn egy folyamatábrát, és az egyes funkciók innen érhetőek el. Ahogy a lenti képen is látszik bátran rákattinthatunk az Új rendelés gombra és ezzel tudjuk indítani a folyamatot.

1_17.jpgkattintásra a kép megnő

A funkció gombok elhelyezése a folyamatábrán valóban nagyon felhasználó baráttá teszi a rendszert és így a rendszer logikai felépítése könnyen megtanulható mind a kulcs- mind a végfelhasználók számára.

A másik pozitív benyomást a rendelések feldolgozási módszere tette rám. A rendszerbe több vevői rendelésen keresztül kerülhetnek be rendelések. Ezek egy részét ki lehet szolgálni készletről, egy részét viszont rendelni kell. Mivel a rendszer a receptúra-kezelést is támogatja, így az is előfordulhat, hogy olyan készterméket rendelnek az ügyfelek, amit még le kell gyártani az összetevők alapján. A rendszer összesíteni tudja a kijelölt vevői rendeléseket, és javaslatot tesz azok beszerzésére úgy, hogy megvizsgálja először a raktári készletet, de akár a be nem érkezett szállítói rendeléseken lévő mennyiségeket is.

2_8.jpgkattintásra a kép megnő

A rendszer emellett kezeli a helyettesítő cikkeket, valamint a „tapadó cikkeket” – így hívja a rendszer – is. Ez azt jelenti, hogy bizonyos cikkekhez olyan tapadó cikkeket lehet hozzárendelni, amely követi az eredeti cikket értékesítés esetén. Ilyen például a göngyöleg. Így a rendszer a számlára külön tételként felteszi a göngyöleget (üveg, doboz, raklap), göngyöleg kezelő cégeknél nagyon hasznos kis funkció lehet.

A teljes rendszerben helyt kapott egy riasztáson alapuló CRM rendszer valamint egy szerviz modul is, amibe szintén használható a riasztási rendszer, például ha ki kell értesíteni az ügyfelet arról, hogy itt az idő az adott termék periodikus szervizének (pl. autó szerviz esetén).

3_4.jpgkattintásra a kép megnő

Az ACTUAL rendszer főkönyvi modullal is rendelkezik. Minden esemény elő-paraméterezhető és szintén egy folyamatábrás feladási rendszeren keresztül a kereskedelmi modulokból eljuttathatjuk a gazdasági eseményeket a pénzügybe, majd onnan a főkönyvbe.

4_3.jpgkattintásra a kép megnő

Még néhány pontot – de már csak felsorolás szerűen – kiemelek:

  • iktató modul
  • tárgyi eszköz modul
  • vezetői információs rendszer
  • banki interfészek
  • bizományosi raktárkezelés

Végezetül azt javaslom mindenkinek, ha a dobozos rendszerek egyszerűségét, de egy ERP rendszer sokrétűségét szeretné kipróbálni, akkor mindenképpen töltse le a demo szoftvert, vagy kérjen ingyenes termékbemutatót.

Még néhány mondat Takács Zoltántól, a Krontos Trade Kft. ügyvezetőjétől:

Multi platformos (MAC, Android, Windows, Linux) felhő alapú szolgáltatásként is használható, - hogy az üzemeltetési és fenntartási költségeket is levegyük az ügyfelek válláról.

Az első évben ingyenes szoftverkövetési és támogatási szolgáltatással, - amely azt követően opcionálisan kedvező feltételekkel igényelhető.

Moduláris felépítése révén személyre szabhatóan alakítható – egyedi fejlesztési lehetőséggel.

Bármely Internet áruházzal integrálható.

Könyvelő szoftverek (jelenleg 10) felé kontírozott adatok feladásának a lehetősége, - hogy az elektronikus adattovábbítással ügyfelünk és könyvelője munkáját is megkönnyítsük.

Teljes körű informatikai szolgáltató háttérrel – ügyfeleink minden informatikai problémáját megoldjuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr965401480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása