Vállalatirányításról közvetlenül - érthetően
Facebook
Linked In
Rss

Giller Tamás

screenshot_2020-04-10_at_11_57_30.png

Giller Tamás

Több, mint 15 éves szakmai tapasztalat informatikai szolgáltatások területén: ERP, CRM, egyéb vállalati szoftverek bevezetése, tanácsadása, üzemeltetése.

Pénzügyi, üzleti és informatikai tudás!

Projektmenedzsment tapasztalat, NAV, ITIL szakvizsga!

Közel 10 év vezetői tapasztalat (COO, CFO, IT/IS).

A Piac & Profit valamint a Computerworld szakértő partnere.

ERP - múlt, jelen, jövő

csak-könyv_2.png

ERP - past, present, future

angol_könyv_reklám.png

A könyvemről

Kulcsár Tibor (Kulcs-Soft alapítója):

"Gratulálok a könyvedhez Tamás, nagyon jó volt! Még nem olvastam olyan könyvet az ERP-ről, amely ennyire szakszerű és olvasható lenne egyben. Annyira tetszik, hogy szeretném tananyaggá tenni a Kulcs-Soft-ban. Szeretnék 20 példányt rendelni belőle a kollégáim részére."

Hetyei József (Certified Management Consultant):

"A könyv stílusa kellemes, olvasmányos, jól érthető. A könyvben összefoglalt tapasztalatok hasznosak lehetnek mind az ERP rendszereket bevezető kkv-k, mind a számukra ilyen rendszereket szállító, azokat (bevezetés során és az után) támogató vállalatok számára."

Hoffer István (abas Magyarország ügyvezetője):

"A könyv második része, amely az ERP kiválasztásról és a bevezetéshez kapcsolódó projektről ad információkat, abszolút hiánypótló a magyar piacon. Én nagyon vártam már egy ilyen kiadványra."

Juhász Zsolt (rEVOLUTION Software Kft. ügyvezetője):

„Érdekes, olvasmányos, sok helyen visszaköszönnek az általam is hangoztatott gondolatok. A könyv végén nekem egy picit sok lett a kiegészítő téma, ez egy picit elviszi a fő téma súlyát. De örülök, hogy a könyv az ERP kérdés teljes szélességét felvállalja.”

Támogathatsz

Ha szeretnéd támogatni az ERPBLOG működését, akkor most megteheted.

Köszönöm, hogy támogattál!

Facebook

www.erpblog.hu

A nevem Giller Tamás. 2003 óta foglalkozom Informatikai Szolgáltatásokkal (ERP és CRM rendszerekkel). 2003 év elején közgazdászként diplomáztam a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán majd a Summit Autó Magyarország ZRt.-nél - a Summit Solutions nevű üzletágnál - kezdtem dolgozni, saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerekkel. Két év után 2004 év végétől kezdve közel 1 évet töltöttem Ausztráliában, ahol pénzügy menedzsmentet hallgattam. 2005-től projektvezető lettem a Summit Autó Magyarországnál. 2006-tól a Karádi Rendszerháznál dolgoztam Microsoft vállalati termékekkel (Navision, CRM). 2008 és 2015 között a DLM Solutions Kft. üzletágvezetője voltam. 2015 és 2020 között pedig egy mezőgazdasági informatikával foglalkozó startup (Gremon Systems Zrt.) pénzügyi igazgatója voltam. 2020 márciusától a Neo Property Services Zrt. pénzügyi feladataival foglalkozom. Szeretném megosztani veletek azokat a tapasztalataimat, amelyeket az informatika ezen speciális világában töltöttem, az elmúlt több mint 15 év során. Remélem a témák érdekesek lesznek és egy jó kis szakmai műhely alakul ki!

ITIL

 

Microsoft Business Solutions Specialist

specialist.png

Elérhetőség

Ha kapcsolatba szeretnél velem lépni, mert véleményed van, meg akarsz osztani velem valamit, segítségre van szükséged, vagy van egy jó ajánlatod számomra, akkor ne habozz, írj nekem!

tamas.giller@gmail.com

Search Clear

Friss topikok

Kiemelt partnerek

PP.jpg

Computerworld.gif

Partnerek

Bridge.pngdlm_1.pngk2d.png

xapt.pngkaradi_1.pngdyntell.png

kulcs.png 

ggx.png

abas.png  

2_2.png

 

  

KRONOS.jpg

 

 

weblogo.png

  

  

uj_SAP_logo.jpg

 

SymbolTechLogoNEW_240x240.png

 

llp_logo_standardcolour_clear_background.png

 

      UNIT4_logo_VT-SOFT.png

 

ifs_logo_180.png

 

TRL_logo_cegnevvel2.png

 

[-] mínuszos.hu

Nincs megjeleníthető elem

Hogyan segít a kommunikáció egy ERP bevezetés során?

2012.10.25. 17:07

ERP rendszer bevezetése folyik az Ön cégénél, de a kollégái azt se tudják mit csinálnak, mit csináljanak? Fejvesztve szaladgálnak, és nem találnak semmit, azt mondják, hogy a régi rendszer jobb volt, felmondással fenyegetnek? Vajon mi lehet ennek az oka? Mi áll a probléma mögött?

Minden ilyen és ehhez hasonló probléma mögött a rossz menedzselés, rossz projektmenedzsment áll. A legtöbb cégvezető, döntéshozó azt várja el a rendszert bevezető cégtől, hogy a projekt minden terhét ők viseljék és minden problémát ők oldjanak meg. Ahogy azt már számos cikkemben írtam a rendszerbevezetés minimum két céget érintő komoly üzleti tevékenység, a sikerben mindkét cég érdekelt. Kell, hogy legyen egy megfelelő projektmenedzser az adott vállalkozásnál is, ahol a rendszer bevezetés történik. Hogy magamat idézzem egy két évvel korábbi cikkből:

„Ne akarja Ön irányítani a rendszer bevezetését. Bízzon meg kollégái közül projektvezetőt, aki végig kíséri a bevezetés folyamatát a kezdetektől a végéig. Olyan személy legyen, aki eligazodik a vállalkozás dolgaiban, valamint az informatika világában is. Agilis, megbízható, szakértő személy legyen.”

communication1.jpgKép forrása: Internet

De ezen kívül miért van szükség ún. belső projektmenedzserre? Azért, hogy kommunikáljon kifelé (bevezetést végző cég irányába) a belső információk alapján, és kommunikáljon befelé (saját cég irányába) a kívülről megszerzett információk alapján. Ugyan ki mondaná meg a kulcs- és végfelhasználóknak, hogy mikor lesznek oktatások? Természetesen nem a bevezetést végző cég értesíti egyesével az arra jogosult személyeket, hanem a belső projektvezető. Ahhoz, hogy a munkatársak, kulcs- és végfelhasználók megfelelő habitussal álljanak a projekthez, a rendszer bevezetéshez, folyamatosan tájékoztatni kell őket, minden lépésről. Ők fogják használni a rendszert. Bizonyos döntésekből ki lehet hagyni őket, de a döntésekről tájékoztatni kell őket, mert a döntések hatásai őket érintik a legjobban. Sajnos napi szintűek lehetnek az olyan problémák, amikor a szolgáltató cég komoly híranyagokat készít egy-egy változtatásról, ami a rendszerben fog történni, de az nem jut el a megfelelő szintekig, megmarad a döntéshozók szintjén, és ezáltal temérdek problémát és káoszt okoz.

Tehát arra a kérdésre, hogy „Hogyan segít a kommunikáció az ERP bevezetések során?” a válasz az, hogy úgy, hogy műveljük azt, azaz csináljuk, nem felejtjük el, akármennyire is nehézkes, a cégnek kötelessége tájékoztatni dolgozóit minden nemű változásról, és ezt nem háríthatja át a bevezetést végző cégre, ez nem az ő dolguk, legalábbis nem közvetlenül. Viccesen szoktam mondani, hogy mi nem a titkárság vagyunk.

Akinek további gyakorlati tanácsra van szüksége, hogy hogyan kell ERP rendszert bevezetni, az olvassa el a BPR-ről írt cikkemet és letöltheti a segédletet is.

Szólj hozzá!

Címkék: tanácsadás erp vállalatirányítás mis

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr44869945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.