Vállalatirányításról közvetlenül - érthetően
Facebook
Linked In
Rss

Giller Tamás

screenshot_2020-04-10_at_11_57_30.png

Giller Tamás

Több, mint 15 éves szakmai tapasztalat informatikai szolgáltatások területén: ERP, CRM, egyéb vállalati szoftverek bevezetése, tanácsadása, üzemeltetése.

Pénzügyi, üzleti és informatikai tudás!

Projektmenedzsment tapasztalat, NAV, ITIL szakvizsga!

Közel 10 év vezetői tapasztalat (COO, CFO, IT/IS).

A Piac & Profit valamint a Computerworld szakértő partnere.

ERP - múlt, jelen, jövő

csak-könyv_2.png

ERP - past, present, future

angol_könyv_reklám.png

A könyvemről

Kulcsár Tibor (Kulcs-Soft alapítója):

"Gratulálok a könyvedhez Tamás, nagyon jó volt! Még nem olvastam olyan könyvet az ERP-ről, amely ennyire szakszerű és olvasható lenne egyben. Annyira tetszik, hogy szeretném tananyaggá tenni a Kulcs-Soft-ban. Szeretnék 20 példányt rendelni belőle a kollégáim részére."

Hetyei József (Certified Management Consultant):

"A könyv stílusa kellemes, olvasmányos, jól érthető. A könyvben összefoglalt tapasztalatok hasznosak lehetnek mind az ERP rendszereket bevezető kkv-k, mind a számukra ilyen rendszereket szállító, azokat (bevezetés során és az után) támogató vállalatok számára."

Hoffer István (abas Magyarország ügyvezetője):

"A könyv második része, amely az ERP kiválasztásról és a bevezetéshez kapcsolódó projektről ad információkat, abszolút hiánypótló a magyar piacon. Én nagyon vártam már egy ilyen kiadványra."

Juhász Zsolt (rEVOLUTION Software Kft. ügyvezetője):

„Érdekes, olvasmányos, sok helyen visszaköszönnek az általam is hangoztatott gondolatok. A könyv végén nekem egy picit sok lett a kiegészítő téma, ez egy picit elviszi a fő téma súlyát. De örülök, hogy a könyv az ERP kérdés teljes szélességét felvállalja.”

Támogathatsz

Ha szeretnéd támogatni az ERPBLOG működését, akkor most megteheted.

Köszönöm, hogy támogattál!

Facebook

www.erpblog.hu

A nevem Giller Tamás. 2003 óta foglalkozom Informatikai Szolgáltatásokkal (ERP és CRM rendszerekkel). 2003 év elején közgazdászként diplomáztam a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán majd a Summit Autó Magyarország ZRt.-nél - a Summit Solutions nevű üzletágnál - kezdtem dolgozni, saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerekkel. Két év után 2004 év végétől kezdve közel 1 évet töltöttem Ausztráliában, ahol pénzügy menedzsmentet hallgattam. 2005-től projektvezető lettem a Summit Autó Magyarországnál. 2006-tól a Karádi Rendszerháznál dolgoztam Microsoft vállalati termékekkel (Navision, CRM). 2008 és 2015 között a DLM Solutions Kft. üzletágvezetője voltam. 2015 és 2020 között pedig egy mezőgazdasági informatikával foglalkozó startup (Gremon Systems Zrt.) pénzügyi igazgatója voltam. 2020 márciusától a Neo Property Services Zrt. pénzügyi feladataival foglalkozom. Szeretném megosztani veletek azokat a tapasztalataimat, amelyeket az informatika ezen speciális világában töltöttem, az elmúlt több mint 15 év során. Remélem a témák érdekesek lesznek és egy jó kis szakmai műhely alakul ki!

ITIL

 

Microsoft Business Solutions Specialist

specialist.png

Elérhetőség

Ha kapcsolatba szeretnél velem lépni, mert véleményed van, meg akarsz osztani velem valamit, segítségre van szükséged, vagy van egy jó ajánlatod számomra, akkor ne habozz, írj nekem!

tamas.giller@gmail.com

Search Clear

Friss topikok

Kiemelt partnerek

PP.jpg

Computerworld.gif

Partnerek

Bridge.pngdlm_1.pngk2d.png

xapt.pngkaradi_1.pngdyntell.png

kulcs.png 

ggx.png

abas.png  

2_2.png

 

  

KRONOS.jpg

 

 

weblogo.png

  

  

uj_SAP_logo.jpg

 

SymbolTechLogoNEW_240x240.png

 

llp_logo_standardcolour_clear_background.png

 

      UNIT4_logo_VT-SOFT.png

 

ifs_logo_180.png

 

TRL_logo_cegnevvel2.png

 

Az ügyfélszolgálatos egyik legjobb barátja

2013.06.19. 10:29

Ha valaki az informatikai tanácsadásban dolgozik bizonyára ellát ügyfélszolgálati teendőket is. Én magam egy support center vezetője is vagyok, ahová reggel 8 és délután 6 óra között az ügyfelek bátran telefonálhatnak a rendszereinkkel kapcsolatos problémáikkal, kérdéseikkel, kéréseikkel. Az ügyfelek természetesen a telefon mellett más alternatív módon is jelezhetik felénk problémáikat, tehetik fel kérdéseiket (e-mail, webes bejelentkezés).

Sokszor a felhasználó sajnos nem tudja elmondani a problémáját, sokszor alapvető informatikai hiányosságai vannak. Éppen ezért könnyíti meg az ügyfélszolgálatos kolléga dolgát, ha rá tud jelentkezni az adott felhasználó számítógépére közvetlenül. Erre ma már nagyon hatékony szoftver megoldások léteznek, ezekből szeretnék bemutatni kettőt.

LogMeIn

A LogMeIn egy magyar alapitású cég (ezt kevesen tudják), amelyet Anka Márton alapított még 1998-ban (akkor még 3am Labs néven). A LogMeIn termékeit a világ szinte minden országában használják. A cég üzleti és szakmai sikereire egy amerikai befektető is felfigyelt, így karolták fel a céget és így lett a budapesti központból bostoni központ. A LogMeIn ma már egy globális, világot behálózó brand, nagyon sok országban van irodája, de a fejlesztőközpont továbbra is Magyarországon van, méghozzá Budapesten és Szegeden.

A LogMeIn termékei itt és itt tekinthetőek meg, és alkalmasak arra a feladatra, hogy az ügyfélnél lévő kliens gépekre és az ügyfélszolgálatot ellátó munkatársak gépeire történő telepítés utána segítsék a két fél közötti kommunikációt, a probléma megoldása érdekében. Otthoni használatra van ingyenes verzió is. A saját blogjukat követve sok hasznos információ érhető el.

1_13.jpg

Kép forrása: www.logmein.hu

Team Viewer

A másik termékcsalád, amit szeretnék bemutatni az a Team Viewer. A Team Viewer is vezető szerepet tölt be az interneten keresztüli asztal- és fájlmegosztó, illetve együttműködési programok terén. A cég fiatalabb, mint a LogMeIn, őket 2005-ben alapították Németországban. A rendszert a világ több mint 200 országában használják és több mint 30 nyelven elérhető, köztük magyarul is.

A termékpaletta itt is széles, vannak kliens oldali illetve webes lehetőségek is. A szoftverek otthoni használatra ingyenesen elérhetőek. A jelenlegi verzióból itt olvasható néhány újdonság.

1_14.jpgKép forrása: www.teamviewer.hu

Természetesen ezen megoldások mellett még vannak más alternatív megoldások is, például a Skype, illetve bizonyos cégeg saját megoldásokat dolgoznak ki, hogy ügyfeleiket könnyebben supportálják. Én azt gondolom, hogy a napi munkát nagyon megkönnyítik ezek a megoldások és bátran ajánlom ezek használatát.

2 komment

Címkék: oktatás tanácsadás support távmunka

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr715368429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

___________________________ (törölt) 2013.09.10. 11:02:21

Ez azokban a rendszerekben is hasznos, ahol a felhasználók nem nagyon tudják maguknak testreszabni a képernyőiket, de ahol igen (ld. Navi Role Tailored Client), ott egyenesen kötelező, mert nemigen lehet valakit úgy támogatni, hogy jó, nyomja meg a XYZ gombot, akkor mondja as ipse, hogy de hát olyan itt nincsen, aztán tíz perc szenvedés után kiderül, hogy három hónappal ezelőtt elpakolta a képernyőről mint fölösleges funkciót, majd gondosan elfelejtette.

Giller Tamás 2013.09.17. 21:46:55

Én pályakezdő koromban, az őskorban, 2002-2003-ba még old-school módon telefonon vezéreltem el a felhasználókat és akkoriban a KKV szektorban dolgozók még értettek az alapvető számítástechnikai dolgokhoz. Az asztal, tálca, ikon, fül, gomb, menü fogalmak nem okoztak problémát, ma sajnos az old-school módszer a KKV-ban nem nagyon megy, mert a hazai KKV szektor cégtulajdonosai nem tudják megfizetni a képzett munkaerőt. Sajnos nekem ez a véleményem, úgyhogy tényleg ezek a szoftverek nagy segítséget tudnak adni.