Hogyan ne próbáljunk értékesíteni

Mostanában elég sok ügyfélszolgálattal kerültem közvetlen kapcsolatba egy lakcímváltozás miatt. Elég sok helyen kellett átjelentenem a lakcímváltozást és így elég sok ügyfélszolgálatot hívtam fel vagy írtam nekik. Gondoltam írok egy cikket a "nagy ügyfélszolgálat teszt" címmel de rá kellett jönnöm, hogy a legtöbb ügyfélszolgálat elég jól működik, elég kevés rossz tapasztalatot szereztem, így nem született meg a cikk.

Viszont a nagy telefonálgatás és e-mailezés közben belefutottam abba, hogy szeretném a családi baleset biztosítást további kockázati elemekre történő biztosítással kibővíteni (röviden: pénzt szeretnék költeni). Gondoltam írok ennek az elég nagy biztosító társaságnak egy e-mailt a központi ügyfélszolgálatra, aztán majd rám eresztenek egy biztosítási ügynököt. Hát nem így történt. Kaptam egy kedves válaszlevelet, ezt:

Hivatkozva társaságunk felé megküldött elektronikus üzenetére, megköszönve társaságunk iránti bizalmát, tájékoztatjuk, hogy jelen formában sajnos nem áll módunkban ajánlatot adni, azonban személyes ügyfélszolgálati irodánkban munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.

shut-up-and-take-my-money.jpg

És átküldték az egyik irodájuk elérhetőségét. Tessék pénzt akarsz költeni és még azt sem lehet. Ehhez képest ha mondjuk bemegyek tankolni a MOL kútra vagy egy csekket (hoppá: készpénz átutalási megbízást) akarok feladni a POSTA-n, felsorolják az áruk felét, hogy nem-e akarom megvenni. Na ennyit erről: "Shut up and take my money :)!"

 

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr258756682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása