Mostanában elég sok ügyfélszolgálattal kerültem közvetlen kapcsolatba egy lakcímváltozás miatt. Elég sok helyen kellett átjelentenem a lakcímváltozást és így elég sok ügyfélszolgálatot hívtam fel vagy írtam nekik. Gondoltam írok egy cikket a "nagy ügyfélszolgálat teszt" címmel de rá kellett jönnöm, hogy a legtöbb ügyfélszolgálat elég jól működik, elég kevés rossz tapasztalatot szereztem, így nem született meg a cikk.
Viszont a nagy telefonálgatás és e-mailezés közben belefutottam abba, hogy szeretném a családi baleset biztosítást további kockázati elemekre történő biztosítással kibővíteni (röviden: pénzt szeretnék költeni). Gondoltam írok ennek az elég nagy biztosító társaságnak egy e-mailt a központi ügyfélszolgálatra, aztán majd rám eresztenek egy biztosítási ügynököt. Hát nem így történt. Kaptam egy kedves válaszlevelet, ezt:
Hivatkozva társaságunk felé megküldött elektronikus üzenetére, megköszönve társaságunk iránti bizalmát, tájékoztatjuk, hogy jelen formában sajnos nem áll módunkban ajánlatot adni, azonban személyes ügyfélszolgálati irodánkban munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére.
És átküldték az egyik irodájuk elérhetőségét. Tessék pénzt akarsz költeni és még azt sem lehet. Ehhez képest ha mondjuk bemegyek tankolni a MOL kútra vagy egy csekket (hoppá: készpénz átutalási megbízást) akarok feladni a POSTA-n, felsorolják az áruk felét, hogy nem-e akarom megvenni. Na ennyit erről: "Shut up and take my money :)!"
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.