SMS vagy e-mail? Esetleg mindkettő?
A vállalatirányítási rendszerek többsége képes különböző csatornákon keresztül kommunikálni az ügyfelekkel. A két legfontosabb csatorna az e-mail és az sms. Míg korábban csak telefonon és papíros alapú levelezésen keresztül tudtuk tartani ügyfeleinkkel a kapcsolatot, mostanra már szinte mindenki használja az internet adta lehetőségeket (e-mail) valamint a mobil kommunikációs eszközöket (sms) erre a célra.
Te használod? Használnád? Használni fogod?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.