Könyvajánló: Hatékony időgazdálkodás

time_1.jpgAz elmúlt héten elmentem kicsit pihenni a családdal, de gondoltam biztosan lesznek olyan pillanatok, amikor egy picit olvashatok, így magammal vittem egy könyvet, ami már kb. 2 hónapja az asztalomon van. A könyv a hatékony időgazdálkodásról szól.

Kicsit ironikus a szituáció, hiszen már több hónapja az asztalomon van egy könyv, ami arról szól, abban segít, hogy hogyan osszam be jobban az időmet, hogyan végezzem a napi feladataimat jobban. A könyv tehát, amit hoztam nektek most Patrick Forsyth - Hatékony időgazdálkodás című könyve. Nem akarom bőlére ereszteni a könyvajánlót pont azért, hogy olvassátok el, nem hosszú könyv. Ami pozitívum, hogy pörgős, olvasmányos, gyakorlatias. De azért annak ellenére, hogy egy 2007-es könyvről beszélünk nekem picit túl régimódi. Ha egy könyvben gyűrűs naptárról és filofax alkalmazásáról is írnak, akkor az nekem már olyan, mintha nem is a 21. században élnénk. Nyilván nagyon sok iparágban, ágazatban emberek még nem számítógépet és tableteket használnak a feladataik menedzselésére, de nekem ez akkor is régimódi. Láthatjátok a fotóból, hogy a könyv kicsit megsínylette a nyaralást :), de mindig akkor forgattam, amikor tudtam egy kis időt nyerni, lopni magamtól és a családtól.

Egy alapszintű, belépő könyvnek javaslom azoknak, akik már felismerték, hogy szükségük lenne egy kis időgazdálkodási tréningre, ismeretre. Voltak részek, amelyek kifejezetten érdekesek voltak, amelyek akár egy ERP bevezetésre is ráhúzhatóak, ilyen volt például a tervezést bemutató rész.

Ha van időtök, akkor olvassátok el, ha nincs, akkor még inkább olvassátok el!!! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr946522467

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása