Szolgálati közlemény: Váltás

Sziasztok! Akik rendszeres olvasói vagytok a blognak tudjátok, hogy 2008 óta a DLM Solutions Kft. üzletágvezetője vagyok/voltam és korábban is vállalatirányítási rendszerekkel foglalkoztam már pályakezdő korom óta (Summit Autó Magyarország, Karádi Rendszerház). Körülbelül pont egy héttel ezelőtt lezárult az életemben egy hét éves periódus és egy új indult el. Egy hete közös megegyezéssel megszűnt a munkaviszonyom a DLM-nél és a Gremon Systems Zrt. pénzügyi igazgatója lettem. A Gremon Systems egy hazai startup, amely elsősorban mezőgazdasági informatikával foglakozik. Az én elsődleges feladatom a pénzügyi adminisztráció, hiszen közgazdász volnék, de aktívan részt fogok venni a termékfejlesztésben is. A jövőben tehát az ERP mellett sok más új, érdekes informatikai témával fogok jelentkezni. Itt egy rövid bemutató a Gremon egyik megoldásáról:

 

Ami még nagyon fontos, hogy ismét felhívom a kedves olvasók figyelmét, hogy ez egy közösség :) és ha valakinek van jó írása, gondolata amit szeretne megosztani a nagyvilággal, akkor küldje el nekem írását és szívesen közzéteszem. Elsősorban nem reklámanyagokra gondolok, hanem a szakmában dolgozó kollégák írásaira. Annál is inkább kérem ezt, mivel az elkövetkezendő hetekben nem biztos, hogy tudok új írással, írásokkal megjelenni. Köszönettel:Giller Tamás!

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr737349018

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása