Vállalatirányításról közvetlenül - érthetően
Facebook
Linked In
Rss

Giller Tamás

screenshot_2020-04-10_at_11_57_30.png

Giller Tamás

Több, mint 15 éves szakmai tapasztalat informatikai szolgáltatások területén: ERP, CRM, egyéb vállalati szoftverek bevezetése, tanácsadása, üzemeltetése.

Pénzügyi, üzleti és informatikai tudás!

Projektmenedzsment tapasztalat, NAV, ITIL szakvizsga!

Közel 10 év vezetői tapasztalat (COO, CFO, IT/IS).

A Piac & Profit valamint a Computerworld szakértő partnere.

ERP - múlt, jelen, jövő

csak-könyv_2.png

ERP - past, present, future

angol_könyv_reklám.png

A könyvemről

Kulcsár Tibor (Kulcs-Soft alapítója):

"Gratulálok a könyvedhez Tamás, nagyon jó volt! Még nem olvastam olyan könyvet az ERP-ről, amely ennyire szakszerű és olvasható lenne egyben. Annyira tetszik, hogy szeretném tananyaggá tenni a Kulcs-Soft-ban. Szeretnék 20 példányt rendelni belőle a kollégáim részére."

Hetyei József (Certified Management Consultant):

"A könyv stílusa kellemes, olvasmányos, jól érthető. A könyvben összefoglalt tapasztalatok hasznosak lehetnek mind az ERP rendszereket bevezető kkv-k, mind a számukra ilyen rendszereket szállító, azokat (bevezetés során és az után) támogató vállalatok számára."

Hoffer István (abas Magyarország ügyvezetője):

"A könyv második része, amely az ERP kiválasztásról és a bevezetéshez kapcsolódó projektről ad információkat, abszolút hiánypótló a magyar piacon. Én nagyon vártam már egy ilyen kiadványra."

Juhász Zsolt (rEVOLUTION Software Kft. ügyvezetője):

„Érdekes, olvasmányos, sok helyen visszaköszönnek az általam is hangoztatott gondolatok. A könyv végén nekem egy picit sok lett a kiegészítő téma, ez egy picit elviszi a fő téma súlyát. De örülök, hogy a könyv az ERP kérdés teljes szélességét felvállalja.”

Támogathatsz

Ha szeretnéd támogatni az ERPBLOG működését, akkor most megteheted.

Köszönöm, hogy támogattál!

Facebook

www.erpblog.hu

A nevem Giller Tamás. 2003 óta foglalkozom Informatikai Szolgáltatásokkal (ERP és CRM rendszerekkel). 2003 év elején közgazdászként diplomáztam a Pénzügyi és Számviteli Főiskolán majd a Summit Autó Magyarország ZRt.-nél - a Summit Solutions nevű üzletágnál - kezdtem dolgozni, saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerekkel. Két év után 2004 év végétől kezdve közel 1 évet töltöttem Ausztráliában, ahol pénzügy menedzsmentet hallgattam. 2005-től projektvezető lettem a Summit Autó Magyarországnál. 2006-tól a Karádi Rendszerháznál dolgoztam Microsoft vállalati termékekkel (Navision, CRM). 2008 és 2015 között a DLM Solutions Kft. üzletágvezetője voltam. 2015 és 2020 között pedig egy mezőgazdasági informatikával foglalkozó startup (Gremon Systems Zrt.) pénzügyi igazgatója voltam. 2020 márciusától a Neo Property Services Zrt. pénzügyi feladataival foglalkozom. Szeretném megosztani veletek azokat a tapasztalataimat, amelyeket az informatika ezen speciális világában töltöttem, az elmúlt több mint 15 év során. Remélem a témák érdekesek lesznek és egy jó kis szakmai műhely alakul ki!

ITIL

 

Microsoft Business Solutions Specialist

specialist.png

Elérhetőség

Ha kapcsolatba szeretnél velem lépni, mert véleményed van, meg akarsz osztani velem valamit, segítségre van szükséged, vagy van egy jó ajánlatod számomra, akkor ne habozz, írj nekem!

tamas.giller@gmail.com

Search Clear

Friss topikok

Kiemelt partnerek

PP.jpg

Computerworld.gif

Partnerek

Bridge.pngdlm_1.pngk2d.png

xapt.pngkaradi_1.pngdyntell.png

kulcs.png 

ggx.png

abas.png  

2_2.png

 

  

KRONOS.jpg

 

 

weblogo.png

  

  

uj_SAP_logo.jpg

 

SymbolTechLogoNEW_240x240.png

 

llp_logo_standardcolour_clear_background.png

 

      UNIT4_logo_VT-SOFT.png

 

ifs_logo_180.png

 

TRL_logo_cegnevvel2.png

 

Computerworld

Nincs megjeleníthető elem

Egy jó CRM rendszer ismérvei

2013.02.17. 21:37

Ha megkérdezem kollégáimat, ügyfeleimet, ismerőseimet, barátaimat hogy számukra mit jelent a CRM rendszer és mit várnak el egy CRM rendszertől, akkor a válaszok igen színes képet mutatnak, de megpróbáltam összeszedni azokat a pontokat, amelyek mindenki számára egyformán fontosak.

Mielőtt a listámat közre adom ismét nem árt tisztázni, hogy egy (jó) CRM rendszer nem pusztán arról szól, hogy adatokat gyűjtünk az ügyfeleinkről, a CRM rendszer nem egy modul egy ERP rendszeren belül, hanem a CRM egy felfogás, ami átszövi a teljes üzleti folyamatunkat. CRM folyamat bármilyen hírlevél kiküldése az ügyfelek felé, de CRM folyamat az is, ha egyszerűen kedvesek vagyunk az ügyféllel, amikor belép az üzlethelységbe.

Egy jó CRM rendszer ismérvei tehát a következők - szerintem:

  • Lehetőleg az ügyviteli szoftverrel teljes összeköttetésben, integrációban működjön. Ennek nagyon egyszerű oka van, a CRM rendszer a különböző értesítéseket, felhívásokat csak történeti adatok alapján tudja generálni, ezek az adatok pedig az ERP rendszerben találhatóak meg. Például hogyan tudna egy különálló CRM rendszer értesítést küldeni azon ügyfelek részére, akik már egy éve nem vásároltak, ha az adat, ami alapján kiszűrhető, hogy kik ezek az ügyfelek az ügyviteli szoftverben (ERP) van? Nyilván lehet interfészeket építeni, de egy ilyen adatkapcsolat mindig csak szükséges rossz, sohasem az optimális megoldás.
  • Rendelkezzen beépített, előre kidolgozott automatizmusokkal. Könnyen tudjuk értesíteni a bizonyos ideje nem vásárló ügyfeleket, tudjuk értesíteni azon ügyfeleket, akik bizonyos termékek és/vagy szolgáltatások iránt érdeklődnek, stb.
  • Az előre beépített automatizmusokat könnyen lehessen manuálisan bővíteni. Az üzleti folyamatok alapján, akár láncba szedve az egyes lépéseket, saját folyamatokat alakíthassunk ki, a megfelelő pontokban értesítési lehetőségekkel.
  • Rendelkezzen SMS, e-mail küldési funkcióval.
  • Elérhető, használható legyen webes felületen, okostelefonon is.
  • Alkalmas legyen olyan adatgyűjtésre az ügyfelek részéről, amely még nem tolakodó. Ezek egy részét a vásárlási szokásokból kell tudnia kinyernie a rendszernek (ezért is nagyon fontos, hogy az ügyviteli szoftver része legyen a CRM), valamint lehetőséget kell biztosítani a rendszernek, hogy kérdőívek segítségével minél több információt szerezhessünk - legálisan - ügyfeleinkről.
  • Ha a felhasználónak bármilyen feladatot el kell végeznie a rendszerben, akkor az könnyen átlátható, kezelhető, használható legyen.
  • A bevitt adatok alapján különböző szűréseket, akár nagyon speciális, összetett szűréseket is meg lehessen csinálni.
  • Az elvégzendő feladatokat el lehessen halasztani, át lehessen adni más felhasználónak.
  • Az elvégzett feladatokat utólag elemezni, követni lehessen. Ki hány kérdőívet töltött ki az ügyfelekkel, melyik felhasználónk adta ki a legtöbb árajánlatot, hány árajánlatból lett szerződés, stb.
  • És a végére egy nagyon általános dolog, nagyon jól kell tudni minden egyes pontját paraméterezni az üzleti igényeknek megfelelően.

crm.jpgKép forrása: internet

Más CRM-el kapcsolatos írásaimat olvashatjátok itt, itt, itt és itt is.

Szólj hozzá!

Címkék: értékesítés crm vállalatirányítás mis

A bejegyzés trackback címe:

https://erp-blog.blog.hu/api/trackback/id/tr1005085768

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.